Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Четири варианта на Bridgestone Potenza за 2007 година

05.02.2007 12:02

Bridgestone Motorsport се включи активно в тестовете на пистата “Рикардо Тормо” във Валенсия през миналата седмица. Въпреки че първоначалният график предвиждаше три тренировъчни дни, лошото време удължи програмата на голяма част от отборите и те останаха на трасето и в петък. За първи път екипите във Формула 1 имаха шанса да изпробват две от спецификациите гуми, предвидени за сезон 2007.

По време на зимните тестове Bridgestone не предложи никакъв избор на своите клиенти (в Барселона състезателите тестваха с “хард”, докато на “Херес” – с “медиум”), но през отминалата седмица отборите можеха да избират между спецификациите “медиум” и “софт”. Те ще се предлагат за първия старт за сезона в Мелбърн, който ще се състои на 18 март.

За февруари месец са предвидени още четири тридневни тестови програми. Официалните дати са: 6-8 февруари “Херес”, 12-14 февруари “Каталуния” и две последователни срещи в Бахрейн, предвидени за 22-24 февруари и 27 февруари – 1 март.

Главният инженер на японската компания Кийс ван де Гринт изяснява ролята на Bridgestone в предстоящия сезон:

Може ли да обясните колко ще бъдат спецификациите на гумите през тази година?

“Настоящите планове предвиждат производството на четири типа гуми за сухо, които ще бъдат именувани “хард”, “медиум”, “софт” и “суперсофт” (твърди, средни, меки и супермеки). От четирите варианта за всеки старт ще отпадат два.

Какви бяха целите по време на тестовата програма във Валенсия?

“През тази седмица пилотите получиха уникалната възможност да направят сравнение между “медиум” и  “софт” вариантите на Bridgestone Potenza, което ще се случи отново едва на старта в Мелбърн.  Бяха тествани разликите в постиженията на автомобилите при използване на различните гуми.”

Успяха ли всички пилоти да се справят със сравнението?

“По-голямата част от пилотите използваха и двете спецификации, което е добра подготовка преди Гран при на Австралия.”

И каква беше обратната връзка?

“Бяхме доволни от факта, че меките гуми се представяха спрямо очакванията  - осигуряваха по-добро сцепление и по-бързи времена спрямо “медиум” варианта. Както може да се очаква “софт” спецификацията се износваше по-бързо в четвъртък, но след като условията на пистата се подобриха в петък, представянето й бе отлично. Другият важен резултат бе потвърждението на очакванията ни, че “медиум” гумите ще се представят стабилно и последователно.”

Каква е основната разлика между спецификациите “медиум” и “софт”?

“Първите впечатления демонстрират разлика от близо половин секунда в полза на бързия “софт” вариант спрямо стабилния “медиум”.

Как се адаптират отборите към новите гуми?

“Екипите във Формула 1 се справят отлично и по-всичко личи, че са дръпнали напред сериозно по отношение на знанията, които имат за новите гуми на Bridgestone. Те стават все по-уверени, натрупаните данни в тази сфера им позволяват да обърнат внимание на фините настройки по автомобилите, а не да търсят радикални промени. Интерпретирайки резултатите по време на тестовете, мога да заявя, че разликите между отборите през 2007 година ще са минимални. Интересно беше и сравнението между екипите, които излязоха на пистата с новите болиди.”

Как ще се справи Bridgestone с доставките за всички единайсет отбора през 2007 година?

“Това е предизвикателство за нашия екип, което само ни радва. Увеличихме персонала, за да изпълним всички изисквания на единайсетте отбора.  Техническият отдел в Япония осигури сериозна поддръжка на инженерния екип, който отговаря за заводите ни в Англия, насочени към продукцията за Формула 1.”

по материали на Bridgestone

Коментари
comments powered by Disqus