Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Chevrolet Aveo: Да му мисли Audi Q5

26.10.2010 10:18 4
4
2571883575

Chevrolet планира участие в мини SUV сегмента с базиран на Aveo петместен модел. Премиерата му е планирана за началото на 2012.

Дизайнът на новия модел не е финализиран, информира Autocar, но екипът на GM Dat в Корея вече е в напреднала фаза от подготовката му. Платформата ще е същата като при новия Aveo, но ще бъде леко удължена и ще предполага възможност за двойно предаване.

Според главния дизайнер на GM Dat Таеуон Ким малкият SUV ще следва стриктно стилистиката, заложена в последните модели на Chevrolet, но същевременно качеството на интериора ще бъде значително по-добро от това на Aveo. Цветовете и цялостното вътрешно оборудване ще получат по-голямо внимание от преди, вдъхновеният от Corvette „двоен кокпит” ще бъде запазен, а част от бутоните и контролните уреди ще бъдат заимствани от Opel Astra и Insignia.

Нов ще бъде и дигиталният дисплей, който съвсем скоро ще се появи в цялата гама на Chevrolet. Таеуон Ким обаче е категоричен, че бъдещите модели на компанията няма да се конкурират с тези на Opel. „Ще има разлики между Chevy и Opel, но не искаме да пренебрегваме Chevrolet заради Opel”, обяснява Ким.

На автосалона в Детройт в началото на годината е много вероятно Chevrolet да покаже за първи път и седан версията на Aveo. Не е изключено там GM да потвърди също, че новият SUV на марката ще се появи с емблемата на Opel, макар че прогнозите са значително по-големи разлики в сравнение с дуото Captiva/Antara.

Коментари

Aнонимен
Риторично попитах. Долових сърказма. Не съм целял да прозвучи като заяждане!

admin
Естествено, че се шегуваме. Ясно е, че няма как SUV моделът на Chevrolet да се конкурира с Audi Q5.

шофьор
Действително глупаво заглавие . Ауди нямат толково малък SUV за сега.Чак таралясник не бих казал ,защото Шевролет/GM може да не блестят с лукс , но са надеждни и здрави коли ,а и в световен мащаб продават многократно повече автомобили от Ауди.

Aнонимен
Шегувате се, нали? Имам предвид с това гръмко заглавие.

comments powered by Disqus