Динамичните характеристики на роудстъра все още се пазят в тайна
Chevrolet представи нова модификация на суперавтомобила Corvette Stingray – със средно разположен двигател и каросерия тип роудстър. Автомобилът, който дебютира два месеца и половина след таргата, получава сгъваем твърд покрив с електрическо задвижване.
Твърдият покрив се сгъва и разгъва за 16 сек с помощта на шест електрически мотора, които заместват хидравличния механизъм. Инженерите отбелязват, че подобна схема е по-надеждна. Горната част може да бъде демонтирана и почистена със скорост до 48 км в час.
Отвън роудстърът се различава от обичайната тарга с подвижен панел на двата обтегателя зад подглавниците, както и стъклена преграда между кабината и двигателното отделение, което намалява рециркулацията на въздуха и шума. В допълнение, родстърът е оборудван със заден спойлер от опционалния пакет Z51 Performance. Плюс това, Chevrolet Corvette Stingray Convertible получава други настройки на амортисьорите.
Задвижващата система не е претърпяла промени. Chevrolet Corvette Stingray Convertible е оборудван с 6,2-литров V8 атмосферен двигател, който развива 502 к.с. и 637 Нм въртящ момент. Агрегатът работи в тандем с осемстепенна предварителна кутия.
Динамичните характеристики на роудстъра все още се пазят в тайна. Известно е, че стандартната тарга може да ускори от 0 до 96 км/ч за по-малко от 3 секунди, а максималната й скорост е 312 км в час.