Подробностите за новия автомобил може да научим на виртуалното събитие SEMA360
С факта, че характеристиките на електрическите автомобили през последните години престанаха да причиняват злонамерени усмивки и започнаха да формират известно уважение към себе си, едва ли някой ще спори. Дори и най-известните фенове на атмосферните „осмици“ под капаците на четиридесетгодишните „американци“ понякога нямат нищо против да опитат електрическа тяга върху себе си. Само за тях, Chevrolet Performance подготвя пакета eCrate Connect and Cruise. Въпросът е възможността за превръщане на почти всеки автомобил в електрически този път пример е концептът Chevrolet K5 Blazer-E, базирана на всъдехода от 1977 г.
Най-малките подробности за новия автомобил може да научим, както и предварително инсталирания на него комплект по време на виртуалното събитие SEMA360. Там представителите на Chevrolet ще посочат точно какво предлагат на потенциалните клиенти.
Предполага се, че комплектът ще включва батерия, електродвигател, DC / AC преобразуватели за работа на някои от системите, кабелни снопове и водни помпи за термично регулиране на батерията.
Приложеният комплекс eCrate е на 90% съставен от компоненти на хечбека Bolt EV. Мощността на електродвигателя остава на нивото на донора- 203 к.с. и 361 Нм. Имайте предвид, че в сравнение със V8 6,6 със 178 к.с., който първоначално се намираше в него, тези числа не изглеждат смешни. Очаква се обаче няколко пакета за изпълнение да бъдат представени на пазара. Например, на горелката E-10 преди две години, същата електрическа мощност беше настроена на 456 к.с.. Родният тристепенен автоматик на Blazer отстъпи място на електронно контролиран четиристепенен автоматик. Раздатъчната кутия, карданният вал и осите са фабрично изработени.
Осигурени са адаптационни компоненти. Например за Blazer се предлагат електрическо сервоуправление, вакуумна електрическа помпа за стандартната спирачна система и контролер, който позволява показване на нови данни на собствени устройства. Например зареждането на батерията на манометъра.
Честно казано, батерията е инсталирана неудобно, покривайки цялото полезно пространство на каросерията. Но тя наследява много полезни джаджи от донора. Например системи за защита от удар и дозареждане, системи за отопление, охлаждане и регенеративно спиране.
Капацитетът на 400-волтоват батерия е 60 кВтч, но възможният пробег на Blazer с нея не е обявена. Bolt в комбинирания цикъл EPA, тя осигурява 383 км автономен пробег. Очаква се пакетът eCrate да бъде пуснат в продажба през следващото лято и ще бъде допълнително разширен с компоненти на модулната програма GM Ultium. Сега специалистите на Chevrolet Performance вече сертифицират дилъри и центрове за следпродажбено обслужване: служителите се обучават и се инсталира необходимото оборудване. Началните цени, както и изискванията за автомобилите, които могат да бъдат конвертирани, ще бъдат обявени по-късно.