Новият Malibu ще преодолее часовите зони и ще срещне многообразието от култури по света, когато Chevrolet представи модела едновременно на Автомобилното изложение в Шанхай и на страницата на марката във Facebook.
Chevrolet ще разкрие новия Malibu на живо, започвайки на 18 април в 20:30 източно-американско лятно часово време (2:30 централно европейско време на 19 април) на Facebook страницата на марката. Потребителите ще бъдат насърчавани да задават въпроси по време на представянето в Twitter използвайки #MalibuReveal или на страницата на Chevrolet във Facebook. Членовете на екипа на Chevrolet ще бъдат на разположение по време на модерираната сесия за въпроси и отговори на живо, следваща представянето в интернет.
Премиерата в мрежата на 19 април съвпада с дебюта на Malibu на Автомобилното изложение в Шанхай. Новият модел ще бъде показан и на Международното автомобилно изложение в Ню Йорк, което ще отвори вратите си за посетители от 23 април до 1 май.
"Новият Malibu пренася утвърденото име в гамата на марката Chevrolet на нови места и го представя на нова публика по цял свят," сподели Сюзън Дохърти, вицепрезидент продажби, маркетинг и следпродажбено обслужване GMIO. "Независимо дали Malibu се предлага в Северна или Южна Америка, Европа, Азия, Африка или Австралия, той е създаден за да задоволи нуждите на клиентите по цял свят."
Malibu е глобален модел на Chevrolet от среден клас. Той ще се продава в почти 100 държави на шест континента и ще се произвежда на няколко места, включително в Китай и в два завода в Съединените щати.
Повече от 600 000 броя Malibu са продадени в световен мащаб от 2008 година, когато моделът получи наградата Североамерикански автомобил на годината. Моделната година 2013 ще маркира осмото поколение на Malibu, представен за първи път през 1964-та.