Специалният модел ще бъде показан в Лас Вегас от 1 до 4 ноември
Компанията Chevrolet и фирма Carhartt, която произвежда дрехи от 127 години, се споразумяха да работят за една и съща работеща публика. "Обединяването на усилията на двете американски марки ще помогне на клиентите,които изкарват пари, както едновременно и толкова естествено, колкото разтоварването на гипсокартон на пикапа Silverado на строителната площадка от момчетата в работни гащеризони ", обясняват партньорите. Те са подготвили концепта Chevrolet Silverado 2500HD Carhartt за тунинг шоуто SEMA, който ще бъде показан в Лас Вегас от 1 до 4 ноември.
Най-забележимите разлики на шоу автомобила от серийния пикап са половинметровата лента от светодиоди в предната броня, черната "папийонка", 20-инчовите алуминиеви джанти и акценти в корпоративен цвят на фирма Carhartt.
Автомобилът е украсен навсякъде със "златни къдрици», като от логото на Carhartt. Седалките, подлакътниците и вложките на панелите на вратите са изработени от плат, от който се правят дрехи. Със същия материал е покрита и товарната платформа.
На концепта е възложена почетна мисия – за първи път на Silverado ще бъде показан пред широката публика най-новият турбодизелов Duramax V8 6,6 (451 к.с., 1234 Нм). Установено е, че 90% от въртящия момент вече е на разположение при 1550 об/мин. Заедно с пикапа на изложението SEMA ще гастролират моделите Malibu и Cruze с пакет Service Blue Line. Като цяло, Chevrolet ще покаже две дузини автомобили. И накрая, трябва да отбележим, че фирма Carhartt е базирана в Диърборн, където се намира и седалището на Ford, но съвместни проекти със "синия овал" Carhartt все още не е имала.