Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Chevrolet Volt: Хибридна атака

08.01.2007 20:01

GM представи на Detroit Motor Show пореден концепткар с хибридно задвижване. Многофункционалната система за задвижване "E-Flex" на Chevrolet Volt обещава да реализира впечатляващи икономии.

Отвън лимузината излъчва динамика, която се дължи на елементи като 21-цоловите колела, късите надвеси, заострената предница с малки и „зли” предни светлини. В случая обаче техниката се оказва много по-важна от дизайна, тъй като за задвижването се грижи високотехнологичен електродвигател.

Когато Chevrolet Volt бъде включен в американската алектрическа мрежа с напрежение 110 волта, литиево-йонните батерии се зареждат напълно в рамките на около шест часа. В условия на градски трафик това е достатъчно за изминаването на приблизително 64 километра. При изчерпване на електрическата енергия, на помощ идва еднолитров бензинов турбодвигател, който при поддържане на една и съща скорост или еднакво ниво на оборотите произвежда нова електрическа енергия за батериите на електромотора. Последните тежат 181 килограма и според мнението на експертите би трябвало да влязат в серийно производство между 2010 и 2012 година. Вицепрезидентът на GM Робърт Лутц обещава сериозни подобрения върху представената още през 1996 г. технология EV1, осигуряващи по-добра ефективност, по-дълъг пробег и по-нисък разход на гориво.

Наред с казаното дотук трябва да добавим, че Chevrolet Volt може да се движи и с биогоривото E85. Благодарение на използваната система E-Flex-System са възможни и други комбинации за задвижване на генератора, например с биодизел, водород или етанол. GM обещават все по-широкото използване на електрическата енергия при задвижването на автомобилите си и на бъдещите изложения ще показват нови студии, снабдени с технологията E-Flex.

 

Коментари
comments powered by Disqus