Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Chrysler Portal разкрива бъдещето на минивана

11.01.2017 16:01

Полуавтономният електромобил на концерна FCA е разработен заедно с други партньори

Откъснати от реалността, демонстрационни автомобили в 99% от случаите не са придружени с технически характеристики. Концептуалният миниван Chrysler Portal обаче е описан подробно, което дава надежда за бъдещето му производство. Този полуавтономен електрически автомобил на концерна FCA е разработен заедно с други партньори. Доставчик на камерата за кръгово наблюдение и дисплеите с органични диоди е компанията Samsung. Мултимедийната платформа е споделена с Panasonic. Осветлението е разработено от Magneti Marelli, а седалките – от Adient.

Междуосието на прототипа е 3002 мм. Дължината на автомобила е 4696 мм, широчината – 2003 мм., а височината - 1706 мм. Окачването: отпред тип McPherson, отзад торсионна греда. Гумите: 265/45 R21.

От Chrysler споделят, че Portal с огромната си остъклена площ само изглежда крехък. Той е построен върху здрава пространствена рама, а покривът се държи от Х-образна скоба, изработена от въглеродни влакна.

Единственият електрически мотор има  мощност 150 кВт (204 к.с.) задвижва предните колела. Литиево-йонната батерия с около 100 кВт  ч се намира под дъното, в рамките на колесната база. Батерията издържа в работен режим 402 км. Със системата за експресно зареждане DC Fast Charging (350 кВт, 800 волта) батерията може да бъде заредена за 20 минути, за да бъде осигурен пробег от 240 км.

B-колоната е интегрирана в плъзгащите се врати и при отворено положение се открива широк отвор от 1525 мм. В салона могат да се поместят до шест възрастни пътници. Всички седалки се плъзгат и се движат напред и назад, като могат за заемат различни конфугурации.

Portal разполага с автономно управление от трето ниво (от общо пет), това означава, че може сам да отиде до определени цели. За тази цел са монтирани лидар, камера, сонар, радар, ултразвукови сензори интегрирани в бронята, връзка с интернет и GPS. Воланът при работещ автопилот се сгъва и е скрит. Въпреки това "очите" на таблото следят лицето на шофьора, за да бъде винаги нащрек. Ако той не реагира на предупрежденията, електрическият автомобил сам ще намери сигурно място за спиране... Странно е, че за участие в проекта за Google не става и дума.

Коментари
comments powered by Disqus