Гаранцията на батерията е осем години или 160 000 км, загубата на капацитет не повече от 30%
Обичайният Citroen SpaceTourer се превръща в електрически ë-SpaceTourer по същата рецепта, както бяха направени събратята Opel Vivaro-e, Citroen e-Jumpy, Peugeot e-Expert и Peugeot e-Traveler. Отново виждаме две батерии, от които може да бъдат избрани: 50 кВтч, 230 км автономен пробег пробег според стандарта WLTP и 75 кВтч, съответно 330 км. Електродвигателят развива 136 к.с. и 260 Нм. Пълната мощност е постижима в режим Power. За да спести енергия, водачът може да превключи на Normal (109 к.с., 210 Нм) или Eco (81 к.с., 190 Нм). Има две нива на възстановяване на енергията по време на спиране (при освобождаване на педала на газта): стандартно и повишено.
Със стокиловатова станция DC зареждането на батерията до 80% отнема 30-45 минути. Седем и половина или пет часа са необходими за зареждане от устройства с променлив ток (със стандартно вградено зарядно устройство с мощност 7,4 кВт или с опционално трифазно 11 кВт).
Електрическият автомобил се предлага в три версии с дължина (4,6; 4,95 и 5,3 м), четири нива на оборудване (Feel, Shine, Business, Business Lounge) и няколко варианта за салона (за пет, шест, седем, осем и девет места )
Новият автомобил се различава от дизеловия Space Tourer по обозначението „ё” на радиаторната решетка и на петата врата, раздел Energy в менюто на мултимедийната система със седеминчов дисплей. Сред интересните неща в Citroën ë-SpaceTourer може да облежим моторизирани плъзгащи се врати, които се отварят отвътре и са безконтактни отвън (сензори в ъглите на задната броня), проекционен дисплей и камера за обратно виждане с автоматично увеличение в края на маневрата. Гаранцията на батерията е осем години или 160 000 км, през които загубата на капацитет не трябва да надвишава 30%. Продажбите в Европа ще започнат в края на 2020 г. Сред клонингите микробуси, Toyota Proace и Opel Zafira Life трябва да получат електрическото задвижване. Toyota ще ще се появи тази година, а Opel през 2021 г.