Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Citroen 2CV: Грозното пате търси своя лебед

04.05.2007 13:05

По аналогия на Fiat и VW, които възродиха историческите модели 500 и Beetle, и Citroen ще се завърне към една легенда от миналото посредством съвременните дизайнерски решения. Чаровният 2CV, който се появи за първи път през далечната 1948 година, ще получи наследник.

Като цяло стилистиката на модела няма да бъде променяна. Предният капак отново ще има специфичната заоблена форма, върху скосената радиаторна решетка пак ще се открояват двата шеврона, а задните калници ще закрият голяма част от колелата. С оглед на съвременните дизайнерски тенденции “външните” фарове и прозорците, отварящи се настрани и нагоре, биха били твърде смело решение, което резултира в интегрирани в калниците предни светлини и стандартни механизми за прозорците.

Ретродизайнът ще получи своя контрапункт в цялостната екологична концепция на модела. Съвременната интерпретация на 2CV ще представи визията на Citroen за “зелените” технологии. Много е вероятно панелите по корпуса да бъдат изработени от пластмаса, а задвижващият тракт да разчита на хибридна система.

Интериорът ще се фокусира върху класическите за 2CV линии (голям и тънък волан, скоростомер в ретростил, скоростен лост, качен на контролното табло), но няма да пренебрегне и интеграцията със съвременните информационни технологии (сателитна навигация, iPod, USB и Bluetooth интерфейс и т.н.).

По подобие на прекия конкурент MINI новият 2CV ще стимулира индивидуалистичния стил с помощта на нестандартна цветова окраска, свежи интериорни решения, панорамен покрив, а защо не и типичния за предшественика текстилен.

Според предварителните прогнози симпатичният мъник ще използва архитектурата на C3 и C4 хечбек със задвижващи предни колела. По отношение на позиционирането в моделната гама ще е едно ниво над C3, като цената вероятно ще бъде над средната за автомобилите от този клас. Въпреки че все още няма никаква информация за евентуално серийно производство, е много вероятно първата студия да се появи през 2009 година.
Коментари
comments powered by Disqus