Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Citroen C-Cactus: Спейс кадет

04.09.2007 15:09 1
1
2571816007

Във Франкфурт Citroen ще представи радикална концепция на хибриден автомобил, съчетаващ дизелов и електродвигател. Прототипът, наречен C-Cactus, залага на нисък разход, редуциранo собствено тегло, по-малкo изграждащи елементи и преработваеми материали.

Силовото предаване е съставено от дизелов HDi двигател с филтър за твърди частици и електромотор, генериращ мощност от 30 конски сили, на който автомобилът ще разчита изцяло в градски условия. Трансмисията от друга страна е автоматична и разполага с пет степени.

Пестеливост не само в консумацията

Citroen посочва среден разход от 3,4 литра дизелово гориво на 100 км и 78 грама вредни емисии на километър. Първата публикувана информация за екологичния прототип с дължина 4,20 метра разкрива данни за собствено тегло от 1 306 килограма, които двигателят ускорява до електронно ограничени 150 км/ч.

Въпреки дълбоко заложения в концепцията стремеж към пестеливост пътуващите не са лишени от някои самопоятни за съвремието ни удобства като климатична инсталация, аудиосистема, панорамен покрив и темпомат.

Учудващ е фактът, че кокпитът на C-Cactus не разполага с класическо арматурно табло, каквото очакваме да срещнем във всеки сериен автомобил – тук най-важните командни функции са подслонени в средната конзола и неподвижната главина на волана, която извиква асоциация с управление на космическа совалка. Благодарение на оригиналното и явно доста практично оформление на задницата багажнкът на френският спейс кадет побира между 500 и 1 100 литра в зависимост от разположението на седалките.

MP3-плейър вместо ключ

Ходовата част на студията стъпва на 21-цолови колела и нископрофилни гуми с размери 205/45. Материалите пък, от които са изработени последните, а също така стъклата и кожената облицовка на интериора, се поддават на рециклиране и допринасят за екологичността на превозното средство. Французите демонстрират особена креативност и в дизайна на стартовия ключ – в действителност той съчетава основното си предназначение с фунцкия на MP3-плейър, който се управлява посредством тъчскрийн. За да запалите двигателя, е нужно да мушнете необичайния стик в процеп, разположен в центъра на волана, и едва тогава е позволено да потеглите.

Дизайнът на каросерията също е дързък, но същевременно очарователен със своята ококорена физиономия, висока линия на прозорците и асиметрични стоманение врати.

В случай че автомобилът си проправи път към серийно производство, което бихме оценили като необикновено постижение, C-Cactus би внесъл много разнообразие и ведрина в автомобилния свят и вероятно би стоплил сърцата на не един и двама свободолюбиви природозащитници.

Коментари

KrAs4u
тук в БГ има няколко... 1 в бс и т.н.;)

comments powered by Disqus