Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Citroen C1: Преди голямата промяна

05.01.2012 12:22

Citroen C1 ще се сдобие с модификация, която отделя по-малко от 100 г/км CO2 след последната ревизия на модела преди появата на новата генерация през 2013 г.

Промените по еднолитровия трицилиндров мотор (68 к.с. и 93 Нм) свалят нивата на въглеродния диоксид до 99 г/км (103 при предишната версия), а разхода – до 4,3 литра, когато C1 е комбиниран с механична скоростна кутия. При версията с автоматизираната механична BVR5 съответните стойности са 104 г/км и 4,5 литра. Не се предвижда нов дизелов двигател нито за C1, нито за идентичните Toyota Aygo и Peugeot 107, но през лятото трите модела ще могат да се поръчат с 1,2-литровия L3 бензинов двигател на PSA с 86 к.с., с какъвто разполагат C3 и Peugeot 208.

Последното обновяване на C1 е довело до сериозни промени във външния вид – нова е предната броня, скъсен е капака на двигателния отсек и са добавени вертикални LED светлини. Върховите спецификации пък са стандартно оборудвани с 14-цолови алуминиеви колела. В интериора са ревизирани аудиосистемата (вече с Bluetooth и USB интерфейс), както и воланът за моделите с автоматизирана скоростна кутия. Тези с механична трансмисия получават нов скоростен лост.

Направени са и корекции по настройките на сервоуправението и окачването, които би трябвало да доведат до по-добра управляемост при ниска скорост и по-добър комфорт.

Коментари
comments powered by Disqus