Citroen C1 ще се сдобие с модификация, която отделя по-малко от 100 г/км CO2 след последната ревизия на модела преди появата на новата генерация през 2013 г.
Промените по еднолитровия трицилиндров мотор (68 к.с. и 93 Нм) свалят нивата на въглеродния диоксид до 99 г/км (103 при предишната версия), а разхода – до 4,3 литра, когато C1 е комбиниран с механична скоростна кутия. При версията с автоматизираната механична BVR5 съответните стойности са 104 г/км и 4,5 литра. Не се предвижда нов дизелов двигател нито за C1, нито за идентичните Toyota Aygo и Peugeot 107, но през лятото трите модела ще могат да се поръчат с 1,2-литровия L3 бензинов двигател на PSA с 86 к.с., с какъвто разполагат C3 и Peugeot 208.
Последното обновяване на C1 е довело до сериозни промени във външния вид – нова е предната броня, скъсен е капака на двигателния отсек и са добавени вертикални LED светлини. Върховите спецификации пък са стандартно оборудвани с 14-цолови алуминиеви колела. В интериора са ревизирани аудиосистемата (вече с Bluetooth и USB интерфейс), както и воланът за моделите с автоматизирана скоростна кутия. Тези с механична трансмисия получават нов скоростен лост.
Направени са и корекции по настройките на сервоуправението и окачването, които би трябвало да доведат до по-добра управляемост при ниска скорост и по-добър комфорт.