При кросоувъра акцентите са корпусите на външните огледала и кантовете на светлините
Френката компания Citroen пуска гамата C-Series, бюджетна специална серия, предназначена да съблазни с нюанси на обзавеждането и базовото оборудване от списъка с опции. Буквата "C" в името означава Citroen, Comfort и Character. Гамата C-Series няма да направи пробив на пазара, но не е за пренебрегване , тъй като е включена в почти цялата моделна гама: хечбек моделите C3 и C4 Cactus, кросоувърите C3 Aircross и C5 Aircross, петото покеление Berlingo и компактният ван C4 SpaceTourer. Всички от гамата C-Series ще не появят на европейския пазар през първата половина на 2020 г.
Първи започна C3 Aircross, който от лансирането на пазара в края на 2017 г. са продадени повече от 250 000 бройки. Нямо друго обяснение . Повече от 14 000 европейци закупиха от модела през март (месечен рекорд), но през август са продадени 6 611 бройки (антирекорд).
В C-Series има само две външни разлики - "релефна" табелка и акценти на анодизиран дълбоко червен. При кросоувъра C3 Aircross акцентите са корпусите на външните огледала и кантовете на светлините, които първоначално бяха червени (и заедно с релсите на покрива).
Вложка за арматурно табло TEP Mistral, хоризонтална червена ивица в горната част на облегалките, етикети, стърчащи от седалките, прагове на вратите и черни подови подложки с червени шевове са отличителните белези на C-Series в салона .
Кросоувърът C3 Aircross C-Series е построен на основата на втората конфигурация Feel, която във Франция струва точно 20 000 евро . Специалният SUV вече е на ценса 22 300 евро, но разликата се компенсира от опции като контрол на климата, 16-инчови алуминиеви джанти Matrix, сензори за задно паркиране, сензор за дъжд, електрически сгъваеми огледала, автоматичен режим за всички прозорци и функцията Mirror Screen за интеграция на смартфони чрез Apple CarPlay и Android Auto. Прословутата полза е съвсем видима.