Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Citroen C3: Нетърпеливия

29.06.2009 14:18 1
1
2571850960

Citroen официално представи новия C3, който ще дебютира пред публика на автомобилния салон във Франкфурт през септември.

Първоначалните предположения, че новият представител на Citroen в ниския клас ще получи панорамен покрив не бяха оправдавани. Челното стъкло Zenith обаче е изтеглено силно назад и завършва зад главите на пътниците, разположени на предния ред седалки, буквално на нивото на централните колони. От компанията обещават нестандартната технология да не нарушава по никакъв начин комфорта – аеродинамичните шумове са сведени до минимум, а защитата от преките слънчеви лъчи – гарантирана.

Хромираната лайстна в края на нестандартното стъкло се допълва от множество аналогични апликации – на радиаторната решетка, на страничните огледала, на дръжките и вратите, както и на багажника. Предната част на C3 е напълно преработена, като огромната трапецовидна решетка изглежда заимствана от моделите на „братовчеда“ Peugeot. Задните светлини използват стилистиката, приложена за първи път при флагмана Citroen C5.

Новият C3 е близо с 12 сантиметра по-дълъг от предшественика си и достига 3,94 метра. Промяна има и в широчината. Допълнителните пет сантиметра (1,71 м) гарантират повече пространство за пътниците. Радиусът на завиване е 10,2 метра, което бе непосилно за предходния модел.

„Зелените“ амбиции на Citroen са представени в дизеловия HDi 90 DPFS. Модерният самовъзпламенител отделя само 99 грама CO2 на километър, на което спокойно могат да завидят дори далеч по-сложните хибридни системи. През 2011 г. френският производител ще оборудва C3 с нови малолитражни агрегати, които поне по документи ще паднат под границата от 90 грама СО2 на километър. По всяка вероятност още при дебюта си новият мъник ще получи старт-стоп, като отново за 2011 г. е планиран дебюта на втората генерация на системата.

В интериора на C3 впечатление правят леко претрупаните табло и централна конзола, но на пръв поглед материалите и изработката изглеждат на ниво. Климатикът, както и новата RD4 mp3 аудио система с USB и Bluetooth интерфейс ще се грижат за комфорта на пътниците. Моделът ще се предлага серийно и с навигация.

Новият Citroen C3 ще се произвежда в заводите на компанията в Олни и Поаси, Франция, като междувременно настоящият C3 ще остане на поточната линия като нискобюджетен аналог. Първите бройки ще излязат на пазара през ноември.

Коментари

десо
Бъдеща патрулка.

comments powered by Disqus