Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Citroen C3 R5 ще дебютира на Рали дю Вар

09.11.2017 13:25
Citroen C3 R5 ще дебютира на Рали дю Вар

Френският шампион Йоан Бонато ще кара новия автомобил като „нула”

В седмицата, в която VW разкри плановете си за новия Polo GTI R5, Citroen свали плаща на аналогичния C3 R5. Той ще наследи неособено успешния DS3 R5 и ще бъде на разположение на частните пилоти през първата половина на 2018 година.

Citroen C3 R5 ще дебютира като „нула” на предстоящото „Рали дю Вар” в края на ноември, като зад волана ще бъде Йоан Бонато. Времената му ще бъдат засичани, което позволява пряко, макар и непредставително сравнение с утвърдените автомобили в категорията - Ford Fiesta R5 и Skoda Fabia R5.

„Рали дю Вар” ни дава възможност да покажем автомобила на всички, които са заинтересовани”, коментира Ив Матон, спортният директор на Citroen. „Същевременно ще позволи на техническия екип да прецени докъде е стигнало развитието на автомобила при различни условия от тези при тестовете.”

Новият автомобил на Citroen е по тестовите отсечки от началото на септември и вече има приблизително 4000 километра. Екипът на французите е стартирал развойната дейност от нулата, тъй като DS3 R5 и аналогичният Peugeot 208 T16 така и не се превърнаха в сериозни конкуренти на  Fiesta R5 и Fabia R5.

Коментари
comments powered by Disqus