Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Citroen C3-XR се превърна в крос-седан C3L

16.12.2019 10:26
Citroen C3-XR се превърна в крос-седан C3L

Търсенето на най-малкия кросоувър в китайската гама на Citroen непрекъснато пада

В централата на Министерството на промишлеността и търговията на Китайската народна република бе представен нов повдигнат седан Citroen C3L, направен от компактния кросоувър C3-XR. Търсенето на най-малкия кросоувър в китайската гама на Citroen непрекъснато пада от 2017 г., а последното обновяване не реши проблема: от януари до октомври 2019 г. са продадени само 4573 бройки. Съвместното предприятие DPCA със завидна упоритост спасява модела от уволнение и сега му е „добавило “ багажник.

Моделите имат същия дизайн на предната част, междуосието (2655 мм) и широчината (1748). Но автомобилът с четири врати е с 223 мм (4505) по-дълъг от кросоувъра и с 44 (1513 мм) по-нисък от него.

Товарното отделение на кросоувъра побира 420–1280 литра. Все още няма данни за седана. Интересно е също така, дали C3L ще получи система за офроуд Grip Control.

Двигателната гама на компактния C3-XR сега се състои от атмосферен 1,6 с двигател 1.6 (117 к.с., 150 Нм) с механична трансмисия и трицилиндров турбо агрегат 1,2 в два варианта на мощност - 116 к.с., 190 Нм (автоматик) и 136 к.с., 230 Нм (роботизирана кутия). Седанът ще се предлага само с турбо версия с шестстепенна автоматична трансмисия. Кросоувърът с такъв агрегат  струва 106 800 юана (13 800 евро), а C3L вероятно ще е по-евтин.

Коментари
comments powered by Disqus