Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Citroen C4 Cactus Airflow 2L гастролира в Париж

24.09.2014 09:58

Задвижван от трицилиндров бензинов двигател с два хидравлични резервоара за сгъстен въздух

Citroën Concept C4 Cactus Airflow 2L- под това дълго име френската марка се вписва в групата на икономичните. За тази цел производителят с шевроните извади наяве последната си издънка и я оптимизира.

Citroën C4 Cactus Airflow 2L Concept стъпва на 19-цолови джанти

Аеродинамиката на дизайна е оптимизирана. Три регулируеми въздухозаборника, разположени в новите престилки, обезпечават оптималната комбинация между охлаждане и аеродинамика. Ветробранът на задния страничен прозорец спомага за по-добрата обтекаемост. Освен това джантите разполагат с подвижни клапи, които се затварят от центробежната сила.

За по-добрия комфорт при движение и естествено по-добрата аеродинамика Citroën е оборудвал Concept C4 Cactus Airflow 2L с джанти от 19 цола,  но обути в тесни гуми (155/70). Освен това студията е с по-дълъг заден спойлер с камери, заместващи конвенционалните огледала и изцяло обшито шаси. LED енергоефективни фарове и светлини пестят енергия и гориво. Благодарение на използвания алуминий, преди всичко в пода на задната част и в конструкцията на предницата, както и панорамния покрив от поликарбонат, теглото на автомобила допълнително се редуцира със 100 кг.

Системата Hybrid-Air задвижва C4 Cactus

Citroën Concept C4 Cactus Airflow 2L се задвижва от системата Hybrid-Air. Тя се състои от трицилиндров бензинов двигател, оборудван с два хидравлични резервоара за сгъстен въздух. Заедно с аеродинамичните трансформации и редуцираното тегло, Citroën C4 Cactus ще харчи само 2 литра на 100 километра. Тази задвижваща система е съвместна разработка на PSA и Bosch и ще се представя също и с новата студия на Peugeot в Париж.

Коментари
comments powered by Disqus