Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Citroen C4 Cactus на Женевския автосалон 2014

10.02.2014 12:34

Crossover с Airbumps и вентилационни На изложението IAA, със студията Cactus Citroën представи конкурент на Peugeot 2008 или на Renault Captur. Сега на автомобилното изложение в Женева ще бъде представена серийната версия на Citroën C4 Cactus.

Citroën C4 Cactus се базира на новата платформа на  PSA

Визуално Crossover моделът се различава съвсем малко от студията. Моделът с четири врати е дълъг 4,16 м, широк 1,73 м и 1,48 м висок. Междуосието възлиза на 260 м. Citroën C4 Cactus се базира на собствена модулна платформа на PSA - EMP1, която е предназначена специално за автомобилите от B-сегмента.

Забележителното при модела със сигурност са така наречените Airbumps - защитни елементи, които са закрепени към вратите и в предната и задна броня. Те са изработени от TPU (термопластична уретанова пластмаса), пълни са с въздух и ще омекотяват различните удари при паркиране. Airbumps не изискват поддръжка, те се предлагат в цветовата гама от "черно", "сиво", "пясъчно" и "шоколад" и могат да се комбинират с десет екстериорни и три интериорни цвята.

Цяла предна седалка тип канапе

В интериора на C4 Cactus Citroën също показва доста промени. Огромният панорамен покрив осигурява изобилие от светлина в купето, задните прозорци са проектирани като вентилационни. Отпред липсват конвенционалните единични седалки, на тяхно място е разположена обща седалка. Арматурното табло изглежда плоско и дълбоко, като в него е разположен плосък правоъгълен екран зад три лъчевия волан. Централно Citroën е разположил в C4 Cactus още един 7-инчов монитор като сензорен екран за управление на климатика, аудио- и навигационна система, помощните системи при шофиране, настройки на телефона и т.н. Вместо скоростния лост при моделите ETG с автоматични трансмисии е разположено опростено обслужване "Easy Push" с три бутона D, R и N отдолу на таблото. Скоростите могат също така да бъдат включвани от лостче на волана.

За да се изпълни дизайна на арматурното табло, въздушната възглавница за пътника до шофьора е позиционирана на тавана. Вратите, седалките и таблото могат да се поръчат в три цвята.

Шофьорът на Citroën C4 Cactus бива подпомаган от различни системи за асистиране, като например:

• Паркинг асистент
• Камера за обратно виждане
• Асистент при изкачване на наклони
• Фарове, следващи посоката в завой
• Функция E-Touch за пътна помощ при авария

В сравнение със Citroën C4, благодарение на олекотената платформа, както и по-нататъшните изменения в Cactus, теглото се намалява с до 200 кг. Цялата сгъваема задна седалка (зад която има 358 литра товарен обем) и новите малки Euro 6 двигатели също спестяват килограми. Citroën C4 Cactus се задвижва от VTi с 82 к.с, Е-THP със 110 к.с. както и E-HDi с 92 к.с., последният ще бъде заменен през 2015 година от Blue-HDi с 100 к.с. Цени за Citroën C4 Cactus все още няма.

Коментари
comments powered by Disqus