Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Citroen C4: Време е за промяна

01.06.2010 10:21 13
13
2571874958

Citroen представи новия C4, който ще дебютира официално на автосалона в Париж тази есен. Французите планират емисии CO2 под 100 г/км благодарение на хибридната система e-HDi.

В официалното съобщение C4 е представен като абсолютно нов модел, което на пръв поглед е така – радиаторната решетка, светлините и панелите са претърпели сериозни промени. Шасито обаче на практика е идентично с това на настоящия модел на французите въпреки сериозните корекции в габаритите – 50 мм по-дълъг, 20 мм по-широк и 30 мм по-висок.

Благодарение на новите конструктивни техники теглото му е сведено до 1205 килограма при базовия модел. Същевременно багажникът достига 408 литра, което е рекорд в класа. Новият C4 ще се предлага единствено с пет врати, като французите не планират откровено спортна модификация. Нейната функция ще бъде предоставена на бъдещия DS4.

Гамата двигатели ще бъде сходна с настоящата. Голямата новост тук обаче е въвеждането на микрохибридната система e-HDI, която бе представена по-рано на автомобилния салон в Женева. Тя комбинира малък електродвигател/генератор с високоефективен дизелов ДВГ, като по всяка вероятност французите ще използват добре познатия 1.6 HDI. Според първоначалните прогнози на компанията e-HDi в комбинация с новите енергоспестяващи гуми на Michelin с по-ниско съпротивление на търкаляне ще отделя приблизително 109 г/км CO2 в първоначалната си версия и 99 г/км CO2 в последствие.

Новият C4 предлага уникални решения в своя сегмент като система за наблюдение на мъртвата точка, регулатор и ограничител на скоростта с възможност за програмиране и иновативната сервизна система Citroen eTouch (само за някои страни), която дава възможност за спешно повикване при инцидент.

За да се чувствате максимално удобно на борда, новият модел е оборудван с комфортни седалки, като за местата отпред се предлага електрическа лумбална настройка и функция за масаж. Атмосферата може да се персонализира според вашите индивидуални изисквания - цветове на централния дисплей се променят също толкова лесно, колкото силата на звука и интензивността на климатизацията.

Новият Citroen C4 ще се произвежда в Мюлуз, Франция. Официалната му премиера пред публика е предвидена за автосалона в Париж през септември, а появата му на пазара – за края на годината.

Коментари

docenta
kak da razberem dali ia biva kato ni oko e vijdalo na jivo ni raka e barnala.pak golfa si e diagnoza

анонимен
Поредната френска ютия

анонимен
Абе не ви ли мяза на Hyundai i30 отстрани... Ебаси! :)

анонимен
Колата е супер,ще има голям търговски успех,красива е и с добри показатели,в България много хора ще я харесат колкото и това да не се хареса на почитателите на Фолксщайген.

анонимен
Разочарован съм от дизайна. Последният С5 е страхотен, DS3 също ми харесва, но това е нещо в стил С3 - ни риба, ни рак... посредствена история. Според мен Citroen спокойно могат (и трябва) да си позволят малко по-дързък и смел стил.

анонимен
Wulkane ti da ne si doktor? Ili mislish 4e si originalen s tezi klisheta? Koito haresva golfove da si kupuva golf, koito iska neka da e sitroen, no kogato kaje nqkoi koito kara edi kakva si kola e bolen znachi problema trqbva da go tursi pri sebe si.

wulkan
Поздравление за французите, другото е диагноза.

анонимен
Не съм искал да провокирам чрез споменаването на Голф2.Просто ми омръзна да слушам и чета за "изключителните немски коли".Дори признавам високото им качество,но няма представяне на негерманска кола без веднага да се направи сравнение с такава,а това дразни.Определено японци,французи,американци дори и италианци са дали нещо на автоиндустрията!

анонимен
някой хора цял живот ги преследват голфове двойки

анонимен
Продажбите най точно ще оценят дали продукта е добър. Явно има все още хора, които се комплексират от голфовете. Живеят в началото на 90-те и си мислят, че всичко е голф2. Ако техните финансови възможности са да карат и сравняват една кола над 20 години е разбираемо.

анонимен
Абсолютно могат да се мерят с германците,особенно по линия цена-качество-екстри!Само че не са българчетата тези които могат да го оценят.То не е ли голф 2 с големия джам ,не ми го хвали!!!

анонимен
Ситроен явно се отказват от радикалния дизайн, с който впечатляват автомобилите им от близкото и далечно минало и се вливат в масата скучни и еднотипни автомобили... След С5 където, единствената "ситроенска" черта е извитото задно стъкло, идва С4 скучно подобие на Голф и Астра. Не мисля че французите могат да се мерят с германците в тяхната игра, а явно това искат.

анонимен
Задницата прилича на новата астра

comments powered by Disqus