Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Citroen C5: Пълна промяна

19.10.2007 08:10 4
4
2571816899

Citroen разкри официална информация за бъдещия C5, който ще стартира на европейския пазар през април 2008 година. Франзуците явно са решили да скъсат окончателно с консервативния дизайн на предшественика, възприемайки изразните средства на показаната във Франкфурт концепция Airscape.

Съблазнителна външност

С новия C5 дизайнерите на Citroen са сътворили един забележително елегантен автомобил от средния клас, който първоначално ще се предлага в изпълнения седан (дължина х широчина х височина 4780 х 1860 х 1450 мм) и комби. Формата на предните светлини, също както и други детайли в предницата са заимствани директно от студията Airscape, за която auto motor und sport  писа неведнъж. Прорязаният от двe линии контур на капака на двигателя преминава в дъгообразно челно стъкло, чиято извивка запазва маниера си пo целия покрив.

Силуетът на C5 е плавен и ненатрапчив, донякъде напомнящ на новото А4, а формите на каросерията изглеждат стилово завършени. Единствено фланговете са пристегнати от две продълговати релефни образувания, които придават на екстериора устрем и спортен уклон. В очертанията на задните врати откриваме сходство с контурите на по-големия C6, които обаче са лишени от ненужната острота.

"Талията" на автомобила се намира на височина по-присъща за четириврато купе, а третото странично прозорче е извито нагоре по аналогия с екологичния еталон Toyota Prius (но за щастие изглежда значително по-добре, отколкото при японския високотехологичен модел). С изключение на светодиодните стопове издутият заден надвес на френския "топмодел" демонстрира неподправена прилика с VW Passat и същевременно вещае наличието на огромен багажник.

Сериозен товарен обем можем да очакваме и от комбито на C5 (дължина х широчина х височина 4830 х 1860 х 1498 мм), което макар да залага на по-класическа стилистика, не отстъпва по хармоничност на триобемния си събрат. Основни акценти в неговата външност поставят врязващите се дълбоко в калниците задни светлини, както и шините за багаж на покрива, чийто завършек е удължен с помощта на умело моделиран спойлер. Трябва да отбележим, че новото поколение на C5 дължи част от покоряващото си въздействие на интересните алуминиеви колела, които дори в покой излъчват динамика.

"Тежък" интериор

Публикуваните фотографии разкриват масивен интериор, от който струи непоколебимост и замах на дизайнерите. Най-важните командни функции са подслонени в широката централна конзола и върху неподвижната главина на волана, покрита с множество бутони и превключватели. На пръв поглед необичайно е разположението на двата вентилационни отвора встрани от измервателните уреди на кокпита – това решение обаче едва ли ще изнендада страстните почитатели на френската марка, отдавна свикнали с неповторимата й екстравагантност. Веднъж заели място в салона, новите собственици на C5 ще оценят комфорта на специалните шумоизолиращи стъкла и изисканата атмосфера.

Седем задвижващи агрегата

По избор на клиента C5 може да бъде оборудван с един от седем предлагани двигателя, три от които бензинови с мощност от 127 до 215 конски сили, а останалите четири са дизелови (от 109 до 205 к. с.). Според нивото на изпълнение автомобилът разполага с конвенционална стоманена ходова част или с пословичнaта за Citroen хидропневматичнa система, която автоматично превключва между комфортен и по-стегнат режим на работа в зависимост от повърхността на настилката. В допълнение Hydractive 3 Plus предлага и опция с втвърдено окачване за подчертано спортен тип шофиране.

Техничека екипировка

Стандартното оборудване на новия модел включва темпомат, автоматична ръчна спирачка и асистент за потегляне по наклон (само при наличие на Hydractive Plus), парктроник отпред и отзад, детектор за паркоместа, система за следене на пътната лента, както и осветяващи сляпото петно ксенонови светлини. За безопасността от друга страна отговарят програма за стабилност ESP в комбинация с ABS, спирачен асистент с усилвател на оказаното усилие, пиротехнически предпазни колани с ограничител на обтягането, както и девет въздушни възглавници.

Премиера на новия C5 най-вероятно ще се състои на автосалона в Брюксел.

Коментари

фен
:-D Разкошен.С нетърпение го очаквам да излезе в продажба,за да си го купя.Е това е машина за нас естетите

Lamborghini miura sv
много кразсив, макар и да напомня малко немските модели в класа. Решението за два варианта на окачването е страхотен маркетингов ход. Аз бих избрал хидропневматиката за да се чувствам наистина като в "богинята". За другото си има разните пежа опелиу и т.н. Но пък някой татко може да иска да се прави на спортист и със Ситроен( нали взеха толкова титли в ралитата)

citroen
колата е страхотна.Очаквам я с нетърпение да доиде в БГ

Динко Иванов
За мен това е практическата изява на нова-та стилистика във френското автомобилостро-ене, което в последните няколко години тър-пи закономерен прогрес. Ситроен С-5 е въп-лъщение на най-добрите традиции на марка-та, коплирани с технологичните нововъведе-ния на съвременното автомобилостроене. Прекрасно съчетание на стил, комфорт, удоб-ство и престиж. Казано накратко - Ситроен- да пътуваш като господ по земята.

comments powered by Disqus