Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Citroen DS3 R3: Достъпен спорт

05.07.2010 08:59

Докато Себастиен Льоб и Дани Сордо се опитваха да направят Жълтите павета през Двореца в София черни, Citroen представи официално DS3 R3.

DS3 R3 е базиран на правилника за Group R3T, която е валидна и за J-WRC шампионата. Този автомобил е предназначен предимно за частни клиенти, като французите ще го предлагат и като изцяло готова машина и като кит за надграждане.

По официална спецификация максималната мощност достига 210 к.с. при 4750 об./мин, а пикът на въртящия момент е 350 Нм при 3000 Нм. Трансмисията е секвенциална получавтоматична, като за първи път автомобил от този клас е оборудван с планки за смяна на скоростите директно от волана. Диференциалът на ZF е самоблокиращ се.

Окачването е разработвано съвместно с BOS. Спирачките на предната ос са 330 милиметрови (300 във версията за макадам) с четирибутални апарати, а за задната – 300-милиметрови с двубутални апарати. От Citroen Racing препоръчват гуми на BFGoodrich.

Размерите на DS3 R3 са дължина 3948 мм, широчина 1715 мм и междуосие 2465 мм. Според изискванията за R3 минималното тегло на автомобила с пилота и навигатора е 1230 кг.

На този етап от Citroen не публикуват официално цената, но отбелязват, че тя ще бъде „достъпна”.

Коментари
comments powered by Disqus