Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Citroen DS3 RRC: Сетиха се!

02.11.2012 10:21
Citroen DS3 RRC: Сетиха се!

Citroen Racing представи RRC версията на шампионския DS3 WRC. Това е третият подобен автомобил от клас 2 след Ford Fiesta RRC и MINI John Cooper Works SPC.

Близо две години след състезателния дебют на DS3 WRC дойде ред и на RRC спецификацията на модела, която ще спори в клас 2 с аналогичните представители на Ford и MINI, с настоящите S2000 и с R4 версиите на Mitsubishi и Subaru.

Основната разлика между WRC и RRC спецификацията на DS3 засяга рестриктора на турбото за 1,6-литровия мотор. Той е намален на 30 мм (33 за WRC), в резултат на което максималната мощност е ограничена до 275 к.с. Въртящият момент обаче остава далеч по-висок от този при класическите S2000, а именно 350 Нм.

Спирачната система също е модифицирана. Дисковете за асфалтовата спецификация са 350 мм срещу 355 за WRC, като водното им охлаждане отстъпва място на класическо въздушно. Леки изменения има и в аеродинамичния пакет.

Според официалното съобщение на Citroen новата версия на DS3 няма да се продава свободно, а ще може единствено да се вземе на лизинг от Citroën Racing Technologies. Друг любопитен момент засяга R5 спецификацията на DS3, за която се носят слухове от доста време насам. Много е вероятно обаче французите да са се отказали от този проект и да залагат изцяло на DS3 RRC с оглед на това, че в близко бъдеще (може би още догодина) ще пренасочат изцяло усилията си към WTCC.

Коментари
comments powered by Disqus