Линда Джаксън казва, че компаниите трябва да се борят с нарастващия брой ограничения
Шефът на Citroën Линда Джаксън смята, че автомобилната индустрия трябва да покаже как автомобилите осигуряват „свобода и независимост “, за да гарантира, че ще остане ключова част от бъдещите транспортни решения.
Автомобилната индустрия е изправена пред все по-голям брой ограничения и регламенти, включително и строги изисквания за емисии. В същото време все по-голям брой градове въвеждат ограничения върху автомобилите, за да намалят замърсяването и задръстванията, като насърчават водачите да преминат към обществен транспорт, пешеходен туризъм или колоездене.
Като част от честванията на 100-годишнината, Citroën разработи два концептуални автомобила, включително Ami One, малък електромобил за кратки пътувания из града.
„Мисля, че хората имат лоша представа за автомобилната индустрия поради много различни причини“, казва Джаксън. „Всеки разчита на автомобила си и казва, че ще бъде невъзможно да се придвижваме в градовете, ако не преминем на обществен транспорт, а всички тези неща наистина са отрицателни. Ние казваме: „ Хората искат свобода, независимост и мобилност“.
Джаксън казва, че Ami One е разработен отчасти, за да докаже, че автомобилът има място в бъдещите градове. „Като производители ние трябва да представим модели, които са екологично чисти и се развиват напред по отношение на безопасността и сигурността“, твърди Линда Джаксън. „Трябва да спазваме всички правила, но става дума и за това, че личната мобилност може да бъде забавна.”
„Надяваме се моделите, които показваме, и такива като AMI:One: Първо, да покажем, че можем да защитим обществото и мислим за околната среда, но също така да защитим свободата на хората - и искаме да направим това, защото ако започнат да забраняват всичко в градовете, няма да можем да се движим.
"Искам Citroën да приеме това като собствена тема и да видим как можем да намерим решения за защита на свободата на клиента, като същевременно уважаваме всички правила. "
Наистина ли симпатичният малък кросоувър на Citroën отговаря на стила му, или това не е достатъчно, за да повлияе на конкурентния клас?
Citroën, заедно с колегите си от PSA Group Peugeot, DS и Vauxhall / Opel, ще електрифицират изцяло своята гама до 2024 г., и Джаксън казва, че концернът е ангажиран да бъде „напълно съвместим“ с въвеждането на новите регламенти за CO2. Джаксън добавя: "Няма да плащаме никакви наказания, което е важно от гледна точка на доверието и етиката".