Френската автомобилна компания цели да увеличи пазарния си дял в обхванатата от криза Русия и очаква продажбите в Китай да скочат поне два пъти. Това оповести шефът на международните операции на Citroen Жан-Луи Шамла.
Aвтомобилният производител се стреми към пазарен дял между 0,7 и 0,8% през 2009 г. при 0,4% през 2008 г., съобщи пред Reuters Жан-Луи Шамла.Предвижданията на компанията за 2008 г. са били за продажби от 3,5 – 3,6 милиона за Русия, а равносметката за отминалата година показва 2,92 милиона реализирани бройки. Очакван факт, имайки предвид, че през 2008 г. развиващите се пазари също започват да отчитат спад.
В Китай, където компанията продава автомобили в партньорство с Dongfeng Motor, продажбите на Citroen бележат увеличение от близо 10%.