Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Citroen избира между WRC и WTCC

02.07.2015 18:26
Citroen избира между WRC и WTCC

Citroen ще прекрати кампанията си във WRC или WTCC през 2017 г., за да концентрира всичките си усилия в една-единствена посока. Китай ще бъде ключовата дестинация, която ще реши бъдещето на марката в сферата на спорта.

Френската компания стартира заводското си участие във WRC през 2000 г. и спечели внушителните 17 титли досега. Същевременно наложи тотална доминация в WTCC през последните 18 месеца. И двете програми ще продължат успоредно през 2016 г., но ситуацията ще се промени драстично през 2017-а, когато французите ще се концентрират върху един-единствен шампионат.

„През 2016 г. ще продължим и с двете дисциплини – Световния рали шампионат и Световния шампионат за туристически автомобили. За 2017-а обаче спокойно мога да кажа, че се налага да преразгледаме възможностите и че на този етап нищо не е ясно. Сигурно е само, че Citroen ще участва в една - единствена дисциплина през 2017 г.”, коментира Линда Джаксън, изпълнителен директор на Citroen, за британското издание Autosport.

Първоначалните предположения бяха, че френската компания ще разпредели участията си между двата бранда – Citroen и DS. DS подразделението обаче обяви наскоро, че ще се включи като производител във Формула Е успоредно с Virgin Racing. При това положение за бранда Citroen остават двата шампионата.

Французите наложиха тотална хегемония в WTCC, но нивото на шампионата е сравнително ниско и Sebastien Loeb Racing може да поеме щафетата като представител на марката и да спори успешно с Honda и частните тимове. WRC е значително по-атрактивен шампионат заради интереса от страна на производителите. Проблемът е, че нивото в Световния рали шампиона става все по-високо и че VW разполага с изключително силен тим.

В момента Абу Даби спонсорира кампанията на Citroen във WRC и позволява на Ив Матон да се бори на двата фронта. Регионът в Близкия Изток обаче не е толкова привлекателен за Citroen, колкото Китай.

„Що се отнася до сегмента, решението на ФИА за следващата генерация автомобили е ключово”, продължава Джаксън. „Същевременно искаме шампионат с приблизително 12 или 13 кръга, единият от които е в Китай. Която и дисциплина да изберем, е важно бюджетът да бъде или колкото настоящия, или по-малък. Да, Citroen Racing е важен за нас, но той трябва да се справя с парите, които в момента имаме на разположение.”

Причината Citroen да гледа към Китай е, че в момента страната е най-големият пазар за французите както и за голяма част от конкуренцията й. Ето защо Джаксън смята, че ФИА трябва да има предвид това, когато подготвя календара си. Дори и Китай да не попадне в плановете на WRC обаче, Citroen може да продължи участието си в световния шампионат, допълва изпълнителният директор на марката.

Citroen спечели една победа във WRC тази година благодарение на Крис Мийк, който триумфира в Аржентина. Ирландецът е изключително бърз, но честите му грешки са причина за недобрите резултати. Дори и в шейкдауна на рали „Сардиния” днес Мийк излетя от пътя и създаде сериозна работа на своите механици.

Коментари
comments powered by Disqus