Citroen публикува няколко нови фотографии и първото официално видео на прототипа Metropolis, с който участва на автомобилния салон в Пекин.
Metropolis използва стилистичните похвати, приложени за първи път при прототипа Hypnos. Платформата е добре познатата Platform 3, която се използва при Citroen C6 и Peugeot 407. Въпреки това прототипът е дълъг цели 5,3 метра, широчината му достига 2 (по този показател Metropolis се конкурира с Maybach 62), а височината му е само 1,4. Уникалните колела, които изпълняват функцията и на аеродинамичен компонент, са 21-цолови с гуми 265/35.
Metropolis ще разчита на хибридна система за задвижване – двулитров V6 бензин (272 к.с. и 375 Нм) и електромотор, който в зависимост от нуждата генерира между 55 и 95 к.с. Функцията овърбууст позволява комбинираната мощност на системата да достига 460 к.с. и 429 Нм за кратък период от време.
Трансмисията е седемстепенна с два съединителя, а предаването е двойно. Според Citroen хибридната система на Metropolis е съпоставима с четирилитров V8 като динамика, но отделя само 70 г/км.
анонимен
Колата е мада фака! Направо размазва,дано да е серийна
анонимен
Е това се казва изпипан концепт кар !!! Евала на Citroen.