Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Citroen показа как ще изглежда новият C3 WRC

20.09.2016 13:09

Това не е окончателната версия на рали автомобила

Новият сериен C3 ще дебютира на предстоящото изложение в Париж. Успоредно с неговата премиера Citroen ще покаже концептуална версия на състезателния автомобил. 

Концептуалният C3 WRC е „много близък до завършения автомобил” и е базиран върху новото шаси. То е с 55 мм по-широко от това на серийния C3 и достига 1875 мм, каквито са изискванията на новия правилник.

Максималната мощност на 1,6-литровият двигател с принудително пълнене е 380 к.с. благодарение на втулката с диаметър 36 мм. Другата съществена промяна спрямо DS3 WRC засяга централния диференциал с електронен контрол.

Аеродинамиката е качествено различна спрямо тази на настоящия рали автомобил на французите заради промените в правилника. Задното крило е по-масивно, но за далеч по-агресивния вид на C3 WRC спомагат най-вече огромните сплитер и дифузор. 

Citroen ще стартира наново заводската си програма във WRC в началото на следващата година с рали „Монте Карло”. Крис Мийк ще води атаката на французите, като за второто титулярно място спорят Крейг Брийн и Стефан Лефевр.

Коментари
comments powered by Disqus