Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Citroen представя новата версия на модела C5 в края на годината

02.02.2007 13:02
Citroen представя новата версия на модела C5 в края на годината

В обстановка на строга секретност компанията Citroen работи над новото поколение на модела С5. С представянето му през есента на автосалона във Франкфурт французите се надяват да спечелят преднина пред сънародниците си от Renault.

Външността на новия модел е станала по-агресивна и доминирана от все повече прави линии и остри ъгли. Ако по-рано С5 имаше дружелюбно излъчване, то сега флагмана при седаните прилича на зло и самоуверено морско чудовище. Французите уверяват, че 99% от видимите детайли са скроени наново, а съдейки по предоставеното компютърно изображение, това изглежда не е лъжа.

От предишното поколение са останали светодиодните задни светлини, както и повечето от системите: спирачният асистент, системата за предупреждение при пресичане на осевата линия (AFIL), както и традиционното за Citroen хидропневматично окачване. Що се касае до механиката, тук сензации не се очакват. Много агрегати, като двигатели и трансмисии, не за първа година ще бъдат споделени с другото дете на концерна PSA - Peugeot 407.

Бъдещите клиенти ще имат избор от силови агрегати с обеми 2 и 2,2 литра и мощност съответно 150 и 170 к.с. По-взискателните клиенти ще могат да си поръчат версията с новия V6 мотор с мощност 208 к.с. Предлага се избор от няколко скоростни кутии: шестстепенна ръчна, автоматична или роботизирана.

Интериорът също е претърпял промени самостоятелно, в резултат на което ще се предлагат два LCD-монитора: един на централната конзола и втори – зад волана. Волънът ще бъде изпълнен в духа на последните модели C4 и С4 Picasso с неподвижна централна част, на която ще бъдат поместени бутоните за управление на функциите.

Намерението на PSA е новият С5 да отправи предизвикателство към конкурента Renault Laguna 3, който също се очаква да дебютира на автосалона във Франкфурт. Новият Citroen ще бъде на пазара вероятно в началото на 2008 година.

Коментари
comments powered by Disqus