Договорът на петкратния шампион с M-Sport изтича в края на годината
Седем години, след като напусна Citroen заради драмите с ръководството и Себастиан Льоб, Ожие отново има шанс да се върне във Версай. 34-годишният французин е сред потенциалните кандидати за титулярното място в отбора, но и останалите тимове ще направят всичко възможно, за да си осигурят услугите му.
Ожие не крие, че се чувства прекрасно в M-Sport, тъй като се ползва със статута на водещ пилот, получава първи новите ъпдейти по автомобила и разчита на абсолютната подкрепа на Елфин Еванс и Теему Сунинен. И двамата му помогнаха по пътя към петото място във Финландия, което може да е от ключово значение в края на годината заради оспорваната битка с Тиери Нювил. Същевременно петкратният световен шампион имам много по-малко пиар ангажименти отколкото би имал във всеки от останалите заводски тимове.
Проблемът е, че Ford увеличи участието си във WRC, но M-Sport остава частен тим и е логично да загуби инерцията, която му помогна да спечели двете титли миналия сезон. Това е причината Ожие да преподпише само за този сезон с Малкълм Уилсън и да е потенциален кандидат за всеки един от четирите отбора, включително и Citroen.
„От доста време мисля за пилотската линия”, коментира тим шефът на французите Пиер Будар за motorsport.com. „Имаме много възможности, преговаряме с няколко състезатели. Може би ще има промени догодина.”
На директния въпрос за вероятността Ожие да се върне в тима, Будар отговаря: „Говоря със Себастиан Ожие както с останалите пилоти. Разбира се, че ще бъдем радостни, ако разполагаме с такъв пилот.”
Единственият проблем, който стои пред Будар, е финансовият. Изпълнителният директор на PSA Карлос Таварес бе категоричен, че французите трябва да се справят с ограничен бюджет щом M-Sport взеха и двете титли през миналия сезон въпреки финансовите си проблеми.