След старателна обработка от тунера Cobra Fiat 500 се превръща в съчетание от хромирана стомана, бляскави алуминиеви колела и дрезгаво двигателно ръмжене.
В долната част на серийната престилка бива монтирана 42-милиметрова полирана тръба от благородна стомана, а нормалната пластмасова радиаторна решетка е заменена от метална мрежа. По фланговете също са прикачени тръбни елементи, които да предпазват каросерията от допир с други превозни средства. Задната престилка не остава без внимание - и там е предвиден защитен елемент, който да пази лаковото покритие при паркиране.По желание могат да бъдат поставени 17-цолови многоспицови колела, "обути" в гуми с широчина от 205 милиметра. Окачването пък от своя страна e снабдено със спортни пружини, скъсяващи клиренса с 30 мм. Тунинг майсторът разработва специална спортна изпускателна система, съставена изцяло от стомана, завършваща с два овални изключително гласовити накрайника.