Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Corvette C8 Stingray вече е разпродаден за година напред

30.07.2019 11:26

Култовият спортист очевидно се радва на завиден интерес от страна на клиентите

Шефът на дизайна в GM Майкъл Симкоу се появи на Concours d'Elegance of America в град Плимут, щата Мичиган, и между другото заяви, че суперспортистът с централно разположен двигател Corvette C8 Stingray ече е почти разпродаден за година напред. Докато казва това, на стената зад него Corvette се показва реклама, показваща възможността за онлайн поръчка на спортиста. Така че който иска да бъде сред първите притежатели новия Corvette с централен двигател, ще трябва да бъде доста креативен и настоятелен.

Слуховете за новата компановъчна схема на Corvette C8 циркулираха доста време из медийното пространство, но вече всичко е ясно: C8 наистина ще бъде с централно разположен двигател и наистина ще носи класическото допълнение към името си Stingray.

Атмосферен осмак и трансмисия с два съединителя

Corvette C8 Stingray се задвижва от 6,2 Lлитров Small Block-V8, снабден със система за мазане със сух картер. Под означението LT2 се крие поредната еволюционна стъпка от развитието на култовата машина. V8-машината на GM генерира 502 конски сили при около 6500 оборота в минута, а максималният въртящ момент е 637 Нм при 5150 об./мин.
 C8 Stingray получава и напълно нова осемстепенна трансмисия с два съединителя, като степени 7 и 8 имат функцията на Overdrive . Обурудван с опционалния пакет Z51, C8 трябва да се ускорява от място до сто километра в час за около или под три секунди и да развива над 300 км/ч.

Турбодвигатели на хоризонта

Само че атмосферните V8 ще бъдат само началото за C8. 6,2-литровият V8 не след дълго ще бъде допълнен от четирилитров осемцилиндров битурбо агрегат с мощност между 600 и дори над 900 конски сили в хибридния си вараинт. Засега информацията сочи, че атмосферният мотор няма да покрие европейските екологични изисквания, поради което C8 ще дебютира на стария континент едва през 2020 година с новия турбодвигател.

Коментари
comments powered by Disqus