Марката, която получи самостоятелност, през първата половина на 2019 г. продаде 12 700 коли
Марката Cupra, която получи самостоятелност, през първата половина на 2019 г., продаде 12 700 автомобила (+ 73%). Новите регистрации на компанията майка SEAT също са в подем. Така че разработването на новите модели върви според предварително обявените графики. От това става ясно, че предстоят премиери на „горещия” хечбек Cupra Leon, комбито Cupra Leon ST и серийния CUV, разработен върху концепта Formentor. Не е трудно да се отгатне кой автомобил марката ще покаже на изложението във Франкфурт, което ще бъде открито на 12 септември.
Снимката към текста е кадър от 15-секунден тийзър, публикуван в официалния Instagram. Автомобилът в него е малък: силует на предната част, предно колело и текстура с неизвестни повърхности. Светещото лого ясно намеква за електрифицирано задвижване.
На снимките, направени през юни от папараци в Алпите, Cupra Leon се движи на странни колела, но емблемата Bremsen Test обяснява всичко – тестват спирачките.
Малко вероятно е във Франкфурт концептът да се появи в обичайния смисъл на думата: с куп загадки и измислени функции. По-скоро той ще бъде предсериен прототип. Според субординацията Cupra Leon не трябва да изпреварва брат си, чиято роля играе от четвъртото поколение на Seat Leon. Въпреки това състоянието на концепта не пречи Coupra да развие близо 300 к.с. като хибрид с 1,5 турбо двигател и електрически мотор.