Той е първият изпълнителен директор на европейски автомобилен производител, който използва Twitter, за да споделя информация за компанията
• @KT_Neumann – главният изпълнителен директор на Opel CEO споделя мнения за компанията чрез социалната медия
• Видеоматериали – д-р Карл-Томас Нойман има успешен профил и в YouTube
• Дигитален директор – първият изпълнителен директор на европейска автомобилна компания с профил в Twitter
Главният изпълнителен директор на Opel Group д-р Карл-Томас Нойман демонстрира нови стандарти с достъпността си в цифровите медии със своя директорски профил за социални контакти в Twitter. В своя първи туит Нойман обеща да държи своите последователи информирани за делата на Opel и за най-голямото завръщане на автомобилна марка в историята на тази индустрия. След почти две години, акаутът на д-р Нойман надхвърли границата от 10 000 последователи.
Д-р Нойман е първият изпълнителен директор на европейски автомобилен производител, който използва Twitter, за да споделя информация за компанията. Той комуникира с последователите чрез #askKTN, поддържа рубриката Twitterviews в дигиталното издание SPIEGEL Online с новости за офанзивата на марката Opel в областта на новите продукти и двигатели, общува с журито на конкурса “Auto Best” във връзка с наградата “Best Buy Car of Europe за 2015” на Opel Corsа и предоставя информация зад кулисите на най-големите автомобилни изложения. Д-р Нойман вече успя да си създаде репутация на добре запознат с цифровите методи за комуникация изпълнителен директор, използвайки новаторски форми и подходи за общуване.
“Цифровата връзка със заобикалящия ни свят играе важна роля за марката Opel. Нашите модели предлагат превъзходно модерно оборудване в лицето на нашите отличени с многобройни награди инфоразвлекателни системи IntelliLink, възможността за интеграция на функциите на смартфоните чрез Apple CarPlay и Android Auto, както и с личния асистент за комуникация и мобилни услуги Opel OnStar. Един достъпен за обществото, добре запознат с цифровите методи за комуникация изпълнителен директор допълва отлично тази картина. Със своите видеоматериали д-р Нойман за пореден път подчертава, че Opel е вълнуваща, новаторска марка, както и че включването на нови медийни форми в корпоративната комуникация е абсолютно смислено и необходимо ,” споделя Йохан Вилемс, вицепрезидент комуникации в Opel.
Tомас де Бур, изпълнителен директор на Twitter Германия допълва:- “Карл-Томас Нойман е един от водещите германски бизнесмени, който вече се възползва от предимствата на платформата Twitter за външна комуникация. Неговият акаунт и неговите туитове са автентични, актуални и отговарящи перфектно на реномето на една новаторска автомобилна марка. Международните изследвания доказват, че това има положително влияние върху корпоративния имидж и също така спомага за по-пълната идентификация на служителите с компанията. Ние в Twitter поздравяваме д-р Нойман с достигането на границата от 10 000 последователи.”
Комуникацията на д-р Нойман в социалните медии е насочена към всички, които проявяват интерес към марката Opel и е напълно интегрирана в цялостната гама от дейности на Opel в социалните медии. В желанието си да вдъхне ентусиазъм на възможно по-широк кръг хора по отношение на марката Opel, главният изпълнителен директор на компания не само разшири своя ангажимент в сферата на социалните медии със своя видеокаст в YouTube – той прави актуални коментари и във връзка с актуални събития като стачката на германските служители в детските забавачници и участва лично в онлайн кампании като легендарната #Icebucketchallenge.