Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Д-р Карл-Томас Нойман има 10 000 последователи в Twitter

13.07.2015 09:58
Д-р Карл-Томас Нойман  има 10 000 последователи в Twitter

Той е първият изпълнителен директор на европейски автомобилен производител, който използва Twitter, за да споделя информация за компанията

•    @KT_Neumann – главният изпълнителен директор на Opel CEO споделя мнения за компанията чрез социалната медия
•    Видеоматериали – д-р Карл-Томас Нойман има успешен профил и в YouTube 
•    Дигитален директор – първият изпълнителен директор на европейска автомобилна компания с профил в Twitter

Главният изпълнителен директор на Opel Group д-р Карл-Томас Нойман демонстрира нови стандарти с достъпността си в цифровите медии със своя директорски профил за социални контакти в Twitter. В своя първи туит Нойман обеща да държи своите последователи информирани за делата на Opel и за най-голямото завръщане на автомобилна марка в историята на тази индустрия. След почти две години, акаутът на д-р Нойман надхвърли границата от 10 000 последователи. 

Д-р Нойман е първият изпълнителен директор на европейски автомобилен производител, който използва Twitter, за да споделя информация за компанията. Той комуникира с последователите чрез #askKTN, поддържа рубриката Twitterviews в дигиталното издание SPIEGEL Online с новости за офанзивата на марката Opel в областта на новите продукти и двигатели, общува с журито на конкурса “Auto Best” във връзка с наградата  “Best Buy Car of Europe за 2015” на Opel Corsа и предоставя информация зад кулисите на най-големите автомобилни изложения. Д-р Нойман вече успя да си създаде репутация на добре запознат с цифровите методи за комуникация изпълнителен директор, използвайки новаторски форми и подходи за общуване.

“Цифровата връзка със заобикалящия ни свят играе важна роля за марката Opel. Нашите модели предлагат превъзходно модерно оборудване в лицето на нашите отличени с многобройни награди инфоразвлекателни системи IntelliLink, възможността за интеграция на функциите на смартфоните чрез Apple CarPlay и Android Auto, както и с личния асистент за комуникация и мобилни услуги Opel OnStar. Един достъпен за обществото, добре запознат с цифровите методи за комуникация изпълнителен директор допълва отлично тази картина. Със своите видеоматериали д-р Нойман за пореден път подчертава, че Opel е вълнуваща, новаторска марка, както и че включването на нови медийни форми в корпоративната комуникация е абсолютно смислено и необходимо ,” споделя Йохан Вилемс, вицепрезидент комуникации в Opel.

Tомас де Бур, изпълнителен директор на Twitter Германия допълва:- “Карл-Томас Нойман е един от водещите германски бизнесмени, който вече се възползва от предимствата на платформата Twitter за външна комуникация. Неговият акаунт и неговите туитове са автентични, актуални и отговарящи перфектно на реномето на една новаторска автомобилна марка. Международните изследвания доказват, че това има положително влияние върху корпоративния имидж и също така спомага за по-пълната идентификация на служителите с компанията. Ние в Twitter поздравяваме д-р Нойман с достигането на границата от 10 000 последователи.”

Комуникацията на д-р Нойман в социалните медии е насочена към всички, които проявяват интерес към марката Opel и е напълно интегрирана в цялостната гама от дейности на Opel в социалните медии. В желанието си да вдъхне ентусиазъм на възможно по-широк кръг хора по отношение на марката Opel, главният изпълнителен директор на компания не само разшири своя ангажимент в сферата на социалните медии със своя видеокаст в YouTube – той прави актуални коментари и във връзка с актуални събития като стачката на германските служители в детските забавачници и участва лично в онлайн кампании като легендарната #Icebucketchallenge.

Коментари
comments powered by Disqus