Гейдън е основният производствен център на английския производител
Британският производител, чиято дейност скоро трябва да бъде възобновена след няколко седмици преустановяване, ви приканва да откриете изцяло седалището на компанията в Гейдън, Уорикшир.
Гейдън е основният производствен център на английския производител. Там се намират и две други фабрики със седалище в Нюпорт Пагнел (домакин на Aston Martin Works), както и в Сейнт Атан, Южен Уелс, това е ремонтирана бивша военна база, която бе открита наскоро. Именно в Гейдън са проектирани Aston Martin DB11, Vantage, DBS Superleggera и DBX, първият SUV в историята на марката.
Доста хипнотичното видео, предложено от Aston Martin, позволява да преминете през различните етапи от производството на един модел на марката, от реализацията на глинените миниатюри, моделирани от дизайнерите и техниците на марката, до напусканто на готовия автомобил за доставка на клиента. Повече от 200 часа са необходими между старта на производството на един модел и поставянето на емблемата с крилете на предния му капак, което представлява последният етап от неговото слобяване.
Период от време, през който няколко десетки души работят върху всески автомобил, работещи в цеха за боядисване (50 часа са необходими за боядисване на един модел), в изработването на на интериора (около 100 души са мобилизирани там) или в довършителните работи по автомобила.
Наред с други данни, Aston Martin уточнява също, че през 2019 г. повече от 5600 км конци са били използвани от шивачките за изработване на седалки, волани и тапицерии (до 12 различни кожи в един автомобил , и че същите тези специалиски правят 4968 бримки, за да направят едно лого на марката.
През 2019 г. производителят от Гейдън произведе 5809 автомобила, което е спад със 7% спрямо предходната година. Разчита на всъдехода на DBX, произвеждан в предприятието в Сейнт Атан, за да обърне тази негативна тенденция и почти да удвои годишните си продажби.