Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Dacia и Renault с лидерски позиции на пазара у нас

11.01.2021 13:11
Dacia и Renault с лидерски позиции на пазара у нас

Петото поколение на Renault Clio посреща висок интерес през 2020 г. със своите 1466 продажби

• Dacia запазва лидерството на пазара на нови автомобили за осма поредна година с продажби от 3643 автомобила и пазарен дял от 13,22%.

• Renault заема второ място за шеста поредна година с 3204 продадени автомобила и 10,11% пазарен дял. 

• Renault CLIO е най-продаваният автомобил с обем от 1466 продажби.

• Renault ZOE отбелязва ръст в продажбите от 275%.

В рамките на безпрецедентната ситуация в България през 2020 г. Groupe Renault отбелязва спад в продажбите от 26,4% при спад на пазара от 36,8%. По този начин пазарният дял на марките Renault и Dacia в страната нарастват със съответно 2,8 и 0,7 пункта.

Dacia

Марката Dacia регистрира 3643 продажби, пазарен дял от 13,22% и за осми пореден път заема лидерското място на пазара в България.

След рекордно успешната 2019 г. Dacia Duster, традиционният бестселър на марката, отбелязва спад в продажбите от 43,7%, но за пореден път успява да премине прага от 1000 продадени автомобила. Благодарение на конкурентните си качества по отношение на ефективност и икономичност, новото двугоривно ECO-G предложение съставлява 47% от общите продажби на Duster.

През 2021 г. Dacia България ще лансира два дългоочаквани модела – третото поколение на легендарната Dacia Sandero и третата революция на марката в автомобилната индустрия – достъпния електромобил Dacia Spring.

Renault

Марката Renault регистрира 3204 продажби, пазарен дял от 10,11% и за шести пореден път заема второто място на пазара в България.

Стабилното представяне на марката и през 2020 г. се дължи главно на новолансираните модели в сегмент B в началото на годината – Clio, Captur и ZOE, както и на лидерската позиция в сегмента на вановете за Renault Master. 

Представено за първи път на Автомобилен салон София 2019, петото поколение на Renault Clio посреща висок интерес през 2020 г. Със своите 1466 продажби моделът е най-продаваният нов автомобил в България.

По-добро във всяко отношение, сред които пробег, дизайн, функционалности и решения за зареждане, новото Renault ZOE генерира 275% повече продажби от 2019 г. и е съществена част от електрическата експанзия в България.

2021 г. ще бъде ключова за марката за професионалисти Renault PRO+ и към лидера в лекотоварната гама, Renault Master, ще се присъединят новите Renault Express, Kangoo, Kangoo Van, Trafic Combi и луксозният Trafic SpaceClass. Новости няма да липсват и в гамата леки автомобили с нови лансирания на E-TECH хибридни версии и купе-кросоувърът Renault Arkana.

Освен атрактивните си модели, през 2020 г. Groupe Renault задържа интереса на клиентите си и запазва лидерските си позиции благодарение на гъвкавото си отношение и готовността за адаптация. В началото на извънредното положение компанията предлага нов финансов продукт, предоставящ на клиентите 6-месечен гратисен период за старт на плащане на месечните вноски при сключване на лизингов договор за нов автомобил без допълнително олихвяване, от който са се възползвали близо 10% от частните клиенти на марките. 

Благодарение на множеството нови дигитални платформи и решения, лансирани в контекста на социална дистанция каналите на Renault и Dacia генерират 104% повече онлайн запитвания в сравнение с 2019 г.

 

Коментари
comments powered by Disqus