Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Dacia Spring стартира на достъпна цена

12.03.2021 09:54

Варианти за споделяне на автомобили и фургони при най-добри условия в Европа

Новият Dacia Spring Electric, за когото се казва, че е най-достъпният електромобил в Европа, се продава във Франция на цена от 12 403 евро след щедрите стимули на EV в тази страна.

Минималната цена, еквивалентна на 10 630 британски лири, позиционира Dacia Spring Electric средностатистически, конвенционално задвижван Sandero по отношение на разходите.

Понастоящем френското правителство предлага безвъзмездна помощ за купувачи на стойност под 45 000 евро EV, възлизаща на 27% от цената на покупката, включително данък, и още 2500 евро, ако EV се купува в замяна на по-стар автомобил с вътрешно горене , който ще бъде бракуван.

Предварителните поръчки за четириместния Spring започват на 20 март, докато лекотоварният вариант с две места ще бъде представен през 2022 г.

От пускането на пазара се предлагат две нива на оборудване: Confort, който разполага с климатик, 3,5-инчов медиен дисплей с Bluetooth, USB порт и тапицерия от плат като стандарт, и Confort Plus, който добавя 7,0-инчов инфоразвлекателен дисплей с огледално отразяване на смартфон, оранжево- тематичен интериорен стайлинг пакет и металик външна боя.

Първоначално Dacia Spring Electric ще се предлага за континентална Европа, като основният клиент е компанията за споделяне на автомобили Zity. Все още не е потвърдено за продажба в Обединеното кралство, но преди това Dacia твърди, че автомобилът е "в процес на оценка" за възможността за версия с десен волан.

На основата на концепта през 2019 г. и базиран на City K-ZE на китайския пазар на компанията-майка на Renault, Spring е проектиран за използване в градски райони както в пътнически, така и в лекотоварен вид - последният за доставки на последната миля. Той използва електрически мотор, който генерира 44 к.с. и 92 Нм, захранван от батерия с капацитет 26,8 кВтч.

Това му осигурява автономен пробег от 140 мили (225 км) в комбинирания цикъл WLTP и възможност за бързо зареждане със скорост до 30 кВт от зарядно устройство CCS DC. Максималната скорост е ограничена до 62 мили в час (близо 100 км/ч), а радиусът на завой е само 4,8 м.

Dacia Spring Electric е дълъг 3,73 м - 0,35 м по-къс от новия супермини Dacia Sandero - въпреки това компанията твърди, че има място за четирима възрастни. Багажникът е 300 литра, увеличавайки се до 600 литра, когато задните седалки са сгънати, има и още 23 л място за съхраняване на вещи отпред.

Версията за споделяне на автомобили Spring ще се предлага в избрани европейски страни и ще има издържливи седалки от изкуствена кожа и 14-инчови джанти. Междувременно ванът ще се откаже от задните седалки, за да предложи 800 л багаж и 1033 мм дължина на товара.

Коментари
comments powered by Disqus