На Женевския автосалон Daihatsu ще покаже световна премиера с новото издание на Cuore, задвижвано от 1,0-литров трицилиндров бензинов двигател. Седмата генерация на модела тотално скъсва с ъгловатия дизайн и показва сериозни подобрения в безопасността – автомобилът вече ще може да се екипира дори с ESP.
На външен вид автомобилът е станал значително по-приветлив и по-характерен. Дължината е увеличена с пет сантиметра и е достигнала до 3,46 метра, а интериорът е нараснал на дължина с цели 21 сантиметра и с пет сантиметра на широчина. Като опция се предлага и хоризонтален реглаж на задната седалка, която в комбинация с промяна на наклона на облегалката може да се превърне в миниатюрно импровизирано легло.
За задвижването на Cuore в бъдеще ще се грижи познатият от Sirion 1,0-литров трицилиндров двигател. Независимо от изненадващо високата мощност от 70 конски сили при 6000 оборота в минута, в комбинация с механична петстепенна трансмисия производителят обещава едва 4,4 литра среден разход на гориво, а емисиите мъглероден диоксид са едва 104 грама на километър.
Като алтернатива се предлага и версията Cuore Eco. Тя е снабдена със специална система, която при по-продължително задържане на автомобилва на едно място автоматично изключва двигателя, като по този начин би трябвало да се постига разход на гориво при смесен цикъл на шофиране 4,2 литра на 100 километра и само 102 грама отделян въглероден диоксид на 100 километра.
Най-интересното в случая обаче е, че моделът може да бъде поръчан и със система ESP, както и с до седем въздушни възглавници.