Марката със 110-годишна история представя различни бъдещи модели с богато минало
Японската компания Daihatsu е специализирана в производството на малки автомобили в концерна Toyota. В Токио марката със 110-годишна история Daihatsu представя различни бъдещи модели с богато минало.
С DN Pro Cargo японците правят ретроспекция на богатото си минало, като се връщат почти до първия модел Daihatsu - Midget от 1957, което е триколесно товарно превозно средство с платформа.
DN Pro Cargo е заимствал от първообраза двата кръгли фара, както и високия нос. Разбира се, Pro cargo е стъпил на четири колела и затворена кабина с големи стъкла. В предната част има две конвенционални врати, а от лявата страна има плъзгаща се врата. Отзад се отваря врата с една част. Изключително високата конструкция създава пространство в интериора - вътрешната височина възлиза на 1,60 метра. Малки колела и изключително ниският под на автомобила го правят лесно достъпен. Интериорът има модулна конфигурация, така че DN Pro Cargo може бързо да се пригоди за всякакво приложение.
Купето с четири врати е съвсем малко
Това, че купетата с четири врати невинаги трябва да са в горния сегмент, Daihatsu го демонстрира с DN Compagno. Четиривратката в компактния формат е предназначена да обслужва активни възрастни граждани. Дизайнът на новото Compagno е заимстван от оригиналния модел от 1963. Стъкленият покрив е със сребърни арки. От предните фарове се простира лента по цялата каросерия и завършва в задните светлини. Радиаторната решетка е богато хромирана. В Compagno тупти турбо бензинов с един литър обем или алтернативно хибридно задвижване с 1,2- литров обем.
Daihatsu е конфигурирал DN U-Space за деловата, много ангажирана домакиня. Мини бус има дизайн с форма на кутия, избутани в ъглите колела и богато остъклена конструкция с тънки покривни колони. Четири плъзгащи се врати и голяма задна - всички се отварят и затварят автоматично и осигуряват безпрепятствен достъп до интериора. Достъпът до задните седалки е улеснен и благодарение на сгъващите се предни седалки. Интериорът е проектиран много семпло и функционално. Двигателят е бензинов с 660 кубика обем.
SUV в малък формат
Разбира се, Daihatsu е яхнал и SUV вълната. DN Trec се позиционира при компактните автомобили и стъпва с масивни гнезда на колелата и впечатляващи джанти. Защитни елементи по цялата повърхност и отдолу на автомобила закръглят забележителната визия. Откъм задвижването наред с еднолитровия турбо-бензинов двигател се предвижда и 1,2-литров хибриден двигател.
Колко малък може да бъде един шестместен, това показва Daihatsu с четиривратката DN Multisix. Компилацията от ван и комби стъпва с по-високо окачване и силно изрязани LED светлини. Достъпът до третия ред седалки става благодарение на сгъваемите седалки на втория ред. Единственият двигател е 1,5 литров бензинов.