Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Daihtasu: Прототипи на куп

23.10.2009 10:45

Daihatsu явно е взел твърде присърце автомобилния салон в Токио, защото на щанда на компанията дебютираха цял куп прототипи.

е:S е мини хечбек с три врати и място за четирима пътници. От Daihatsu отбелязват, че за изработката на прототипа е използвана една от серийните платформи на компанията, но скъсена допълнително. В резултат междуосието е ограничено на 2175 мм, а общото тегло – на 700 кг.

Под капака на e:S работи трицилиндров бензинов мотор с вътрешно горене, чийто обем е 660 куб. см. Благодарение на системата за рециркулация на обработените газове, както и на старт-стоп опцията разходът на гориво е сведен до литър за пробег от 30 километра (3,33 л. за 100 км).

Следващият концептуален представител на компанията е Basket. Нестандартният модел, чийто двукомпонентен покрив може да се сваля изцяло, е базиран на серийния Mira. Под капака му се труди скромен ДВГ с работен обем от 660 куб. см, но въпреки това Basket е оборудван със система за двойно предаване.

Deca Deca Concept е своеобразен офис на колела. Най-впечатляващ при него е механизмът за фиксиране на четирите седалки, който позволява множество разнообразни конфигурации на салона. Deca Deca може да се превърне буквално в конферентна зала, за което съдейства и 36-инчовия монитор за презентации. Двете врати се отварят една срещу друга и са позиционирани само от лявата страна на прототипа. Deca Deca е оборудван с трицилиндров 1,3-литров мотор, комбиниран с безстепенна трансмисия.

Другите два нестандартни представителя на щанда на Daihatsu са Tanto Exe и Tanto Exe Custom. Това са разновидности на серийния Tanto, които могат да се похвалят с олекотено шаси и ревизиран интерирор.

Коментари
comments powered by Disqus