Daihatsu явно е взел твърде присърце автомобилния салон в Токио, защото на щанда на компанията дебютираха цял куп прототипи.
е:S е мини хечбек с три врати и място за четирима пътници. От Daihatsu отбелязват, че за изработката на прототипа е използвана една от серийните платформи на компанията, но скъсена допълнително. В резултат междуосието е ограничено на 2175 мм, а общото тегло – на 700 кг.
Под капака на e:S работи трицилиндров бензинов мотор с вътрешно горене, чийто обем е 660 куб. см. Благодарение на системата за рециркулация на обработените газове, както и на старт-стоп опцията разходът на гориво е сведен до литър за пробег от 30 километра (3,33 л. за 100 км).
Следващият концептуален представител на компанията е Basket. Нестандартният модел, чийто двукомпонентен покрив може да се сваля изцяло, е базиран на серийния Mira. Под капака му се труди скромен ДВГ с работен обем от 660 куб. см, но въпреки това Basket е оборудван със система за двойно предаване.
Deca Deca Concept е своеобразен офис на колела. Най-впечатляващ при него е механизмът за фиксиране на четирите седалки, който позволява множество разнообразни конфигурации на салона. Deca Deca може да се превърне буквално в конферентна зала, за което съдейства и 36-инчовия монитор за презентации. Двете врати се отварят една срещу друга и са позиционирани само от лявата страна на прототипа. Deca Deca е оборудван с трицилиндров 1,3-литров мотор, комбиниран с безстепенна трансмисия.
Другите два нестандартни представителя на щанда на Daihatsu са Tanto Exe и Tanto Exe Custom. Това са разновидности на серийния Tanto, които могат да се похвалят с олекотено шаси и ревизиран интерирор.