Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Дългият път към вкъщи

20.04.2010 14:04
Дългият път към вкъщи

Два дни след финала на състезанието за Голямата награда на Китай керванът на Формула 1 все още се опитва да напусне азиатската страна и да потегли към родна Европа.

Облакът от вулканична пепел, който спря самолетните полети над Стария континет, принуди пилотите, официалните лица и служителите на отборите да потърсят нови нетрадиционни и обиколни пътища към вкъщи.

Пилотът на Red Bull Марк Уебър например излетя от Китай до Рим през Дубай и се събуди в Ница след само пет часа сън, следвайки мисията да се завърне в Англия.

Неговото приключение изглежда като разходка спрямо пътуването на младия му колега в Toro Rosso Хайме Алгерсуари. Испанецът успя да стигне до Мадрид, след като тръгна от Шанхай и се прекачи на два пъти в Пекин и... Ню Йорк.

За разлика от тях пилотът на Hispania Racing Карун Чандок нямаше никакви проблеми с придвижването, защото се прибра в родна Индия. Същото се отнася за Дженсън Бътън и Нико Розберг, които заминаха на почивка в Тайланд, докато Люис Хамилтън е на спонсорско събитие на McLaren в Южна Африка.

Пилотът на Williams Нико Хюлкенберг е сред останалите стотици участници в спорта, на които им остава само надеждата да видят върху таблото своя полет. Неговият сънародник Себастиан Фетел пък все още се надява да хване директен полет до Швейцария с оглед отварянето на някои летища в Европа.

Седемкратният световен шампион Михаел Шумахер, за разлика от представянето си на пистата в неделя, показа, че опитът има значение и се качи в частния самолет на промотъра Бърни Екълстоун. На двамата им остава единствено да получат разрешение за излитане към Стария континент.

Съотборниците във Ferrari Фелипе Маса и Фернандо Алонсо и част от екипа са хванали първия възможен чартър в посока, позволяваща възможно най-бързо придвижване до Маранело, но точната му дестинация не е известна.

Пилотът на Renault Роберт Кубица също е успял да се качи във VIP полета на “черните кончета”, за да се включи навреме в предстоящото италианско класическо рали “Милe миля”.

Докато пилоти и служители намират начин да напуснат Китай по един или друг начин, не така стои въпросът с тоновете техника на отборите. Основният проблем е, че транспортните самолети Boeing 747 на FOM, които пренасят болидите и екипировката, остават заковани в Европа.

Екълстоун е категоричен, че следващото състезание в Барселона няма да бъде отлагано, което кара екипите да обмислят варианти как да транспортират автомобилите си, но идеята това да стане по вода веднага e отпадналa. “Необходим е самолет", обясни шефът на Mercedes Motorsport Норберт Хауг. "Ако тръгнем с кораби, няма да стигнем преди състезанието в Барселона,” категоричен е той.

Формула 1 далече не е единственият моторен спорт, който търпи загуби от вулканичният облак пепел. Вчера Международната федерация по мотоциклетизъм обяви, че отменя неделното състезание в Япония, защото отборите няма как да се придвижат до азиатската страна.

В същото време екипите от Световния рали шампионат (WRC) срещат трудности с връщането на своите автомобили в базите за ревизия след състезанието в Турция. По-големият им проблем е, че след това трябва да стигнат до Нова Зеландия, където е следващия кръг, преди края на седмицата. По предварителни сметки допълнителните разходи, които се налагат заради вулкана в Исландия, възлизат на 1000 паунда за всеки един служител.

Коментари
comments powered by Disqus