Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Дали Bosch ще даде втори живот на дизела

09.05.2018 15:38

Производителят е намерил техническо решение за драстично намаляване на емисиите

Дизелът, който почти никой не го иска: нито купувачите на нови автомобили (продажбите са най-ниски от 2007 г. насам), нито тези на употребяваните автомобили (които все по-често избират бензинови модели), да не говорим за градове и правителства, които обещават да бъде забранен (още през 2024 г. в Париж) или да ограничат движението на дизеловите автомобили в централните части. Следователно бихме могли да смятаме, че дизелът е осъден в средносрочен план.

Но това не е толкова сигурно! Производителят на оборудване Bosch обяви, че е намерил техническо решение за драстично намаляване на емисиите на азотни оксиди (NOx), последното истинско попадение на пътя към чист дизел. Всъщност, тези емисии са склонни да експлодират в реални условия на шофиране, които предизвикаха скандала „дизелгейт”.

Тествана на VW Golf TDI, новата технология понижи емисиите на NOx до 13 мг/км в реално шофиране, докато Европейският стандарт RDE в сила в момента определя лимит до 168 мг/км, който ще бъде намален до 120 мг/км през 2020 г. ... почти десет пъти по-голямо от нивото на емисиите, постигнато от Bosch върху неговия прототип! Дори в града, където системите за контрол на замърсяването често функционират зле, модифицираният Golf TDI отделя само 40 мг/км NOx.

Най-добрата част от всичко това е, че Bosch просто е оптимизирала механиката с вече налични на пазара компоненти: инжекцията е преразгледана, както и турбото, а интелигентното управление на температурата на отработилите газове е добавена. Няма нужда от добавяне на скъпа хибридизация или допълнителни компоненти. В резултат на това тази технология може да се използва последователно за следващото поколение дизелови двигатели.

Коментари
comments powered by Disqus