Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Дебют на Brabus 800 и Brabus 800 Coupé в Женева

06.03.2018 17:08

Намесата на тунера води до сериозно увеличение на мощността на битурбо двигателя V8 4,0 л

Brabus представи на автомобилното изложение в Женева Brabus 800 и Brabus 800 Coupé. Brabus 800 и Brabus 800 Coupe. Наточените модели са базирани на моделите Mercedes AMG S63 като седан и купе.

Технически, и при двата модела, намесата на Brabus води до значително увеличение на ефективността на четирилитровия V8 битурбо. Новите турбокомпресори с по-голям компресорен обем водят до повишаване на налягането от 1,6 бара.

1000 Нм за осемцилиндровия в Brabus 800

Новото устройство за управление гарантира оптимизирано впръскване и запалване, както и модифицирано управление на компресорното налягане. Благодарение на тази "сърдечна трансплантация" V8 генерира до 188 к.с. повече и със 100 Нм по-висок  въртящ момент в сравнение със серийния еквивалент. Осемцилиндровият двигател вече генерира 800 к.с. при 6700 об/мин (купето: 6100 об/мин) и осигурява максимален въртящ момент от 1000 Нм при 3600 об/мин. След тунинговането Brabus 800, както и Brabus 800 Coupé спринтират от нула до 100 км/ч за 3,1 секунди. Инженерите от Ботроп са дали най-високата скорост от 300 км/ч.

За да придаде на осемцилиндровия агрегат и акустично излъчване, Brabus инсталира и на двата модела спортна система за отработени газове от неръждаема стомана с контрол на клапата. Тя може да се управлява от кокпита само с натискане на един бутон. В унисон с цвета на мострения автомобил, двойките изпускателни тръби отляво и отдясно също са боядисани в черно.

Brabus използва много карбон

За подобаващото визуално излъчване на седана отговарят карбоновите елементи върху предния спойлер и предните престилки, както и карбонови дизайнерски елементи на двата предни калника. В задната част на карбоновия дифузор са накрайниците на спортната изпускателна система и задния спойлер придават завършеност на концепцията на стайлинга.
Купето разполага и с карбонов заден спойлер в различни изпълнения, както и закрепващи карбонови елементи в задната престилка и специално за него конструиран дифузор.

Представеният на автомобилното изложение в Женева Brabus впечатлява с визията на новите 21-цолови олекотени джанти. Кованата джанта има десет големи и по-малки отвора, чиято функция е да вентилира по-добре спирачките. Предните джанти са обути в гуми размер 255/35 ZR 21, а задните с размер 295/30 ZR 21. Освен тези джанти Brabus предлага също и 22-цолови с мултилъчев дизайн и гуми 255/30 на предната ос и 295/25на задната. В съответствие с гумите с нисък профил, Brabus смъква шасито с около 15 милиметра посредством специален модул за управление.

Кожен салон от фина кожа за 800

За интериора Brabus предлага кожен салон за 800 и 800 Coupé в черно или светло кафяво. И двете кожени изпълнения са със специални украсителни шевове, както и шевове и кантове в различни цветове. Кокпитът се отличава с истински карбонови елементи с гланцово или матово покритие, в допълнение към алуминиевите елементи, като например превключватели, педали и щифтове. Дървените инкрустации също красят интериора. Праговете на вратите са със светещо лого, което може да бъде в различни цветове, съответстващи на интериорното осветление. За Brabus 800 и Brabus 800 Coupé все още няма обявени цени.

Коментари
comments powered by Disqus