Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Дебют на Ford Mustang GT 350 в Лос Анжелис

18.11.2014 10:20

Под капака на новия спортист тупти най-мощният атмосферен V8 двигател на Ford

Shelby GT350 започна да пише историята на Ford Mustang през далечната 1965. През 2014 легендата се завърна. Новият Mustang GT350 генерира 500 к.с. и дебютира на автомобилното изложение в Лос Анжелис.
Ford се опита да повтори историята, като конструира от новия Ford Mustang версия с легендарната абревиатура GT350. За да отдаде голяма почит към историческия модел, под капака на новия Ford Mustang GT350 тупти най-мощният атмосферен V8 двигател, който Ford някога е разработвал. Осемте цилиндъра изцеждат от 5,2 литровия работен обем 500 к.с. Максималният въртящ момент е 542 Нм. Необичайно за американския V8 е използването на плосък колянов вал със 180 градуса разположение на шийките на вала, каквито често се монтират на италианските спортни автомобили.

Ford Mustang GT350 с приведен нос

V8 е комбиниран с шестстепенна механична трансмисия, която изпраща въртящия момент посредством диференциал с ограничено приплъзване към задните колела. При окачването Mustang GT350 разчита на адаптивни амортисьори. Когато GT350 трябва да спре, на предната ос шестбутални клещи на Brembo захапват дисковете с 394мм. Отзад помагат 380 мм спирачни дискове с четири бутални апарата. Нито един сериен Ford до сега не е бил с такава спирачна мощ. За да се осигури място за спирачните дискове в семейния Pizza формат, Ford Mustang GT350 е стъпил върху 19-цолови джанти, които са обути в спортни гуми Michelin с добро сцепление.

Power-Pony се характеризира с открито лице с индивидуално излъчване. Алуминиевият капак на двигателя с вентилационните отвори прилепва плътно към V8. Новите предни и задни престилки, малкият заден спойлер и дифузьор оптимизират аеродинамиката. Уголемените предни калници с вентилационни хриле осигуряват място за по-широка следа. Новата радиаторна решетка доставя по-голям приток на студен въздух.

Интериор със спортен привкус 

Нов чар на пилотската кабина придават специалните кожени спортни седалки Recaro, плоският спортен волан и преразгледаният инструментариум. Нов също е и петстепенно регулируемият превключвател. Новата информационно-развлекателна система включва сензорен екран, климатик и мощна аудио система.

Няма данни колко ще струва на каубоите да укротяват наточения Mustang. Дали GT350 ще стъпи в Европа? Също не се знае.



Коментари
comments powered by Disqus