Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Дебют на новия Range Rover в музея на дизайна в Лондон

12.10.2017 10:50

Кросоувърът ще бъде произвеждан в завода на компанията в британския град Солихъл

Миналата вечер легендарният Range Rover предприе следващата стъпка в развитието си с plug-in хибриден електрически (PHEV) модел, подходящо представен в Музея на дизайна в Лондон.

Вечерта включваше и панелна дискусия, водена от Йон Бригс, гласът на Siri в телефоните Apple във Великобритания. Към него се присъединиха Грейс Гуд, основател на School of the Digital Age, Дилън Джоунс, редактор на GQ и индустриалният дизайнер Марк Нюсън. Те дискутираха устойчивия лукс, стойността на „британското“ на световния пазар и променящата се същност на статуса.

Музиката беше осигурена от пианиста и композитор Окием, който е свирил с Принс, Тайни Темпа и Джон Леджънд. Характерният звук на Окием комбинира пиано, синтезатори и оркестрови инструменти и се описва като „кинематична класика“.

Новият Range Rover PHEV сега комбинира мощен електрически мотор с високодинамичен бензинов двигател Ingenium, за да предложи устойчив лукс с нови нива на икономичност и проходимост, допълващи неговия легендарен финес и привлекателност. За първи път клиентите, които избират флагманския SUV на Land Rover, могат да изживеят шофиране с нулеви емисии.

Икономичният нов plug-in хибриден електрически автомобил Range Rover P400e съчетава 2,0-литров 4-цилиндров бензинов двигател Ingenium с 300 к.с. (221 kW) и електрически мотор със 116 к.с. (85 kW). Общата мощност от 404 к.с. (297 kW) осигурява на автомобила ускорение от 0 до 60 мили/час за 6,40 секунди (0-100 км/ч за 6,8 секунди) и максимална скорост от 137 мили/ч (220 км/ч).  Благодарение на електрифицирания силов агрегат, Range Rover P400e има пробег до 31 мили (51 км) в електрически режим (EV). Литиево-йонната батерия може да се зареди напълно за едва 2 часа и 45 минути.

Функции, които увеличават комфорта, променят преживяването при пътуване и за водача, и за пътниците. Предните седалки съдържат 24-степенно регулиране, докато отзад напълно обновеното купе и по-широките, по-меки седалки с накланящи се до 40 градуса облегалки и предлагащи 25 програми за масаж, благодарение на технологията за масаж с горещи камъни, създават спокойно и луксозно убежище.

Ако работите, докато се возите, разполагате със 17 точки на свързване, включително битови електрически контакти, USB, HDMI и 12 V; 4G Wi-Fi точки на достъп за общо 8 устройства и удобни места за съхранение на вещи са проектирани за пътуващите по работа.

След представянето на новия Range Rover Sport plug-in хибриден електрически автомобил (PHEV) миналата седмица, пътуването на Jaguar Land Rover от ICE към ACE продължава, преминавайки от конвенционалните двигатели с вътрешно горене към автономни, свързани и електрифицирани автомобили.

Проектиран и конструиран от Jaguar Land Rover във Великобритания, новият Range Rover ще се произвежда в завода на компанията в Солихъл и вече може да се поръчва, като първите доставки ще стартират в края на 2017 г. (в зависимост от пазара).

Най-новите технологии на новия Range Rover:

Щора, управлявана с жестове: отваря се и се затваря чрез модерна система за управление с жестове, която засича движението на ръката на пътника. Щората се отваря само с един жест плъзгане назад пред огледалото за обратно виждане и се затваря с плъзгане напред.
Йонизация на въздуха в купето: използва заредени водни наночастици за пречистване на въздуха за по-доброто благосъстояние на пътниците.
Пикселизирани лазерни LED предни фарове: модерната технология е с по-ярка светлина, но интелигентно затъмнява отделни секции светодиоди, за да избегне заслепяване на насрещните водачи.
Activity key: клиентите могат надеждно за заключват и отключват автомобила си без необходимостта да носят стандартния ключодържател

Два режима на задвижване:

1.    Режим Parallel Hybrid  (режимът за шофиране по подразбиране) – съчетава бензиново и електрическо задвижване. Водачът може да оптимизира заряда на батерията или разхода на гориво с помощта на една от двете функции за управление на заряда:
o    функция SAVE – не позволява на заряда на батерията да падне под предварително избрано ниво
o    функция Predictive Energy Optimisation (PEO) (Предсказуема оптимизация на енергията) – въвеждането на дестинация в навигационната система активира функцията, която използва данни за надморската височина от вградения GPS за избрания маршрут с цел интелигентно комбиниране на електрическия мотор и бензиновия двигател за максимално увеличаване на икономията на гориво
2.    Режим EV (Electric Vehicle)  – позволява на автомобила да се движи само с електрическия мотор, използвайки съхранената в батерията енергия – идеалното решение за тихи пътувания с нулеви емисии.


Коментари
comments powered by Disqus