Тунинг компанията е заложила на многобройни карбонови елементи по каросерията
Brabus се залови с Mercedes C63 S и му скрои нова карбонова одежда, гарнирана с приличен ъпгрейд на мощността.
След лечението на осемцилиндровия битурбо от инженерите от Ботроп, той вече развива 650 к.с. и 820 Нм максимален въртящ момент. Така автомобилът с четири врати вдига 100 км/ч само за 3,8 секунди. След ревизиране на Vmax- устройството, максималната скорост може да бъде електронно ограничена на 300 или 320 км/ч, както за седана, така и за комби версията. За тази цел скалата на скоростомера показва до 340 км/ч. За да се постигне това увеличение на мощността, инженерите на Brabus са разработили два специални турбокомпресора с по-голямо налягане и специален корпус с подсилени аксиални лагери. Електронното управление за регулиране на налягането при свръхпълнене на цилиндрите, впръскването и запалването се контролира от съответен модул с нов набор данни.
Трансмисията има и ръчно превключване
Осемцилиндровият мотор с повишената мощност се куплира със седемстепенна спортна скоростна кутия на C63 S, която може да се превключва ръчно посредством алуминиеви лостчета на волана. Допълнителна възможност за увеличаване на удоволствието от шофиране предоставя модулът старт-стоп памет, който запаметява последната избрана позиция от стандартната старт-стоп система и дори след рестартиране на двигателя или след смяна на режима на шофиране има готовност веднага да се върне на него. Освен това Brabus предлага за V8 и без тунинг на двигателя, спортна изпускателна система, изработена изцяло от неръждаема стомана с управление на изпускателната клапа, която позволява звукът да се управлява по електронен път, например режим Coming Home или спортен звук.
Аеропакет от въглеродни влакна
Визуално, Brabus е заложил на многобройни карбонови елементи по каросерията, които или са матирани, или гланцирани. Предната броня на седана и на комбито са обновени с преден спойлер. Неговата задача е да минимизира повдигането на предната ос при високи скорости, като по този начин се подобрява стабилността. Забележителната C-класа впечатлява с карбоновите бленди на въздухозаборниците в предната броня.
Карбоновите уширения на предните калници са в същия стил, както и въглеродните корпуси на двете външни огледала. Задната част на седана също е получила аеродинамична актуализация. Задният спойлер и дифузорът са изработени от карбон и редуцират повдигане на задната ос, а задната престилка е приютила двата накрайника на двойните ауспуси на спортната изпускателна система.
20-цолови джанти и винтово окачване
Други опции за персонализиране на C-класа предлагат също 20-цоловите джанти и спортното окачване. Brabus ще представи на автомобилното изложение в Женева два различни дизайна на колелата, съответно с размери 8.5Jx20 на предната ос и 9.5Jx20 на задната. Най-новият член от семейството-колела на Brabus е моноблок T-стайлинг с пет спици, в които са интегрирани елементи в карбонова визия. Друга опция са Monoblock-F колела. Всички варианти на колелата са обути в гуми с размери 255/30 ZR 20 отпред и на задната ос до 275/30 ZR 20. Монтираната винтова ходова част на компанията Bilstein може да се регулира на височина, докато газовите амортисьори на предната и задна ос могат десетократно да пренастроят степента на налягането си.
Тапицерският отдел на компанията специално е изработил черен кожен салон с жълти детайли, които подчертават ексклузивността на интериора, а черната алкантара, с която са покрити части на спортните седалки, на волана, на арматурното табло и на вътрешната част на панелите на вратите придават спортния привкус във визията на кокпита. Освен това гланцираните с безцветен лак карбонови елементи красят арматурното табло, централната конзола, панелите на вратите, както и педалите и алуминиевите ключалки на вратите.