Най-скъпият серийно произвеждан автомобил на Bentley е първият хибрид на Mulliner
Специалното тунинг подразделение на Bentley - Mulliner, се зае със седана Flying Spur, за който се твърди, че е „най-добрият луксозин автомобил с четири врати“ и ще бъде най-скъпият модел в серийно производство на компанията досега.
Представен по време на Седмицата на автомобилите в Монтерей в Калифорния, Flying Spur Mulliner ще бъде третият член на гамата Bentley Mulliner Collections, която се предлага от персонализираното подразделение на компанията от Крю, присъединявайки се по същия начин към най-добрите версии на купето и кабриолета Continental GT.
Новият автомобил ще се предлага с трите силови агрегата на Bentley, налични за Flying Spur: V6 plug-in hybrid, V8 и W12. Версията PHEV ще бъде първият модел на Mulliner, който ще използва електрифицирано задвижване.
Flying Spur Mulliner се отличава от останалата част от гамата чрез фино преобразяване и множество персонализирани функции. Външният виде се отличава с изключителни двуцветни 22-инчови джанти с самонивелиращи се централни капачки, които поддържат логото на Bentley изправено, докато колелата се въртят, и мрежест модел с „двоен ромб“ за радиаторната решетка и долните въздухозаборници. Има и огледала със сребристи корпуси , електронно разгърнато лого на Bentley и капачки за гориво и бензин.
Интериорът също е силно преработен, включително протекторни плоскости на Mulliner и постелки със спициално изпълнение , бродирани седалки, „3D“ кожа на панелите на вратите и сгъваеми електрически маси за пикник за пътници отзад. Салонът ще се предлага в осем трицветни комбинации, проектирани по поръчка. Bentley твърди, че изработването на „ромб в ромбове “ върху вътрешната тапицерия е отнело 18 месеца, за да се разработи, като всеки ромб включва 712 отделни бримки.
Централният елемент на арматурното табло е сребрист часовник Mulliner от матово сребро, който е комбиниран с арматурно табло с цифрово задвижване с персонализирана тема Mulliner. Моделът разполага и с въртящ се дисплей на Bentley, панорамен люк и отопляеми седалки.
Цените за PHEV не са потвърдени, но V8 струва от 220 100 паунда, а W12 от 230 400 паунда, което го прави най-скъпият серийно произвеждан Bentley досега.