Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Дебютира Subaru WRX STI S207 на салона в Токио

30.10.2015 09:50

Компанията показа и предвестник на новото поколение Impreza

Японските фенове на WRX са щастливи. Subaru пуска екстра на лимитиран специален модел S207. Наред със значително по-голямата мощност, рали болидът е претърпял много модификации. S207 дебютира на автомобилното изложение в Токио.

А сега лошата новина. Subaru WRX STI S207 ще бъде в ограничено издание от само 400 екземпляра, които ще се продават официално само в Япония. Какво губи останалата част от света? Ами, на първо място мощният 328 к.с. двулитров четирицилиндров турбо боксерен двигател с максимален въртящ момент от 431 Нм. Серийната версия генерира 300 к.с. и 407 Нм.

Още по-ексклузивен с NBR Challenge Package

Предната ос на специалното издание е оборудвана със специални електронно управляеми амортисьори. Кормилното управление е с директна предавка, а спирачната система напълно обновена. Отпред захапват шестбутални моноблокови спирачни апарати, а отзад има нови четирибутални. Новоконфигурирани са също 19-цоловите джанти, обути в специални гуми с размери 255/35.

Визуално екстериорът на S207 се отличава с голям карбонов спойлер отзад и нов преден такъв, както и нови странични прагове. Пътниците се возят удобно в нови спортни кресла Recaro. Дори и инструментариумът е в нова специална визия. Плакетът на централната конзола изобразява поредния сериен номер на специалните модели.

Наточеният S207 стъпва с NBR Challenge Package, който още веднъж напомня за  класовата победа на 24-часовото състезание на Нюрбургринг. NBR се отличава с червени колани, черни джанти и допълнителни емблеми NBR. Ако бъде предпочетен NBR Challenge Package Yellow Edition,  корпусите на външните огледала и страничните прагове ще бъдат черни, жълти странични лайсни, украсени с лого S207.

Цени все още не са обявени. Поръчки ще се приемат само до 6 март 2016.

Японската компания Subaru представи и концепция на хечбека Impreza с пет врати. Публичният дебют на прототипа се състоя пак там, в Токио. Както съобщават от пресслужбата на марката, концепцията трябва да разкрие не само дизайна на серийната версия на новото поколение Impreza, но и на всички други бъдещи модели на Subaru.

Дължината на автомобила е 4400 мм, широчината - 1880 мм. Размерът на колесната база е 2670 мм. Автомобилът е получил агресивен дизайн, широка каросерия, шестоъгълна радиаторна решетка, фарове под формата на ястребови очи и обемни арки на калниците. Всички технически характеристики на модела се пазят в тайна.

Както вече беше съобщено, серийната версия на автомобила ще бъде изградена върху платформата на Subaru Global Platform (SGP). Новият модел ще получи спортен дизайн и модерни системи за сигурност. Според неофициална информация дебютът на новата Impreza най-вероятно ще се състои през следващата година.

Междувременно по време на автомобилното изложение в Токио Subaru  представи и нова концепция на кросоувър. Прототипът е наречен Future Concept VIZIV и служи като демонстрация на това как ще изглеждат бъдещите серийните модели на японската марка. Според пресслужбата на компанията концепцията е оборудвана с автономна система за управление и няколко нови технологии за безопасност.

Прототипът притежава агресивен дизайн, светодиодна оптика и допълнителна защита на каросерията. Моделът е оборудван с хибридна задвижваща система, която включва бензинов турбо двигател и електрически мотор. Future Concept VIZIV ще бъде ще се отличава с нисък разход на гориво и задвижване на всички колела.

Коментари
comments powered by Disqus