Компанията показа и предвестник на новото поколение Impreza
Японските фенове на WRX са щастливи. Subaru пуска екстра на лимитиран специален модел S207. Наред със значително по-голямата мощност, рали болидът е претърпял много модификации. S207 дебютира на автомобилното изложение в Токио.
А сега лошата новина. Subaru WRX STI S207 ще бъде в ограничено издание от само 400 екземпляра, които ще се продават официално само в Япония. Какво губи останалата част от света? Ами, на първо място мощният 328 к.с. двулитров четирицилиндров турбо боксерен двигател с максимален въртящ момент от 431 Нм. Серийната версия генерира 300 к.с. и 407 Нм.
Още по-ексклузивен с NBR Challenge Package
Предната ос на специалното издание е оборудвана със специални електронно управляеми амортисьори. Кормилното управление е с директна предавка, а спирачната система напълно обновена. Отпред захапват шестбутални моноблокови спирачни апарати, а отзад има нови четирибутални. Новоконфигурирани са също 19-цоловите джанти, обути в специални гуми с размери 255/35.
Визуално екстериорът на S207 се отличава с голям карбонов спойлер отзад и нов преден такъв, както и нови странични прагове. Пътниците се возят удобно в нови спортни кресла Recaro. Дори и инструментариумът е в нова специална визия. Плакетът на централната конзола изобразява поредния сериен номер на специалните модели.
Наточеният S207 стъпва с NBR Challenge Package, който още веднъж напомня за класовата победа на 24-часовото състезание на Нюрбургринг. NBR се отличава с червени колани, черни джанти и допълнителни емблеми NBR. Ако бъде предпочетен NBR Challenge Package Yellow Edition, корпусите на външните огледала и страничните прагове ще бъдат черни, жълти странични лайсни, украсени с лого S207.
Цени все още не са обявени. Поръчки ще се приемат само до 6 март 2016.
Японската компания Subaru представи и концепция на хечбека Impreza с пет врати. Публичният дебют на прототипа се състоя пак там, в Токио. Както съобщават от пресслужбата на марката, концепцията трябва да разкрие не само дизайна на серийната версия на новото поколение Impreza, но и на всички други бъдещи модели на Subaru.
Дължината на автомобила е 4400 мм, широчината - 1880 мм. Размерът на колесната база е 2670 мм. Автомобилът е получил агресивен дизайн, широка каросерия, шестоъгълна радиаторна решетка, фарове под формата на ястребови очи и обемни арки на калниците. Всички технически характеристики на модела се пазят в тайна.
Както вече беше съобщено, серийната версия на автомобила ще бъде изградена върху платформата на Subaru Global Platform (SGP). Новият модел ще получи спортен дизайн и модерни системи за сигурност. Според неофициална информация дебютът на новата Impreza най-вероятно ще се състои през следващата година.
Междувременно по време на автомобилното изложение в Токио Subaru представи и нова концепция на кросоувър. Прототипът е наречен Future Concept VIZIV и служи като демонстрация на това как ще изглеждат бъдещите серийните модели на японската марка. Според пресслужбата на компанията концепцията е оборудвана с автономна система за управление и няколко нови технологии за безопасност.
Прототипът притежава агресивен дизайн, светодиодна оптика и допълнителна защита на каросерията. Моделът е оборудван с хибридна задвижваща система, която включва бензинов турбо двигател и електрически мотор. Future Concept VIZIV ще бъде ще се отличава с нисък разход на гориво и задвижване на всички колела.