Двата модела вече са на разположение, съответно за 93 350 евро и 96 206 евро
Производителят от Щутгарт разшири каталога си с два нови продукта - Porsche 718 Spyder и 718 Cayman GT4. Моделите са задвижвани от един същ 6-цилиндров 4-литров атмосферен двигател, развиващ 420 к.с.
Купето GT4 и кабриолетът от Щутгарт споделят една и съща техническа база с боксеров централно разположен двигател, заимстван от модела 911, осигуряващ 35 к.с. повече от предишния модел GT4 и с 45 к.с повече за третото поколение на Spyder.
В комбинация с 6-степенна механична трансмисия, двигателят, който генерира 420 к.с. и 420 Нм, ускорява двата модела от 0 до 100 км/ч за 4,4 сек., преди да достигнат максимална скорост 300 км/ч (301 км/ч за Spyder, 304 км/ ч за 718 Cayman GT4).
Разработени въз основа на шасито на GT на Cayman GT4 (предназначен за писта), двата нови модела са оборудвани с Porsche Active Suspension Management (техният център на тежестта е смъкнат с 30 мм), Porsche Stability Management (PSM) и Porsche Torque Vectoring (PTV), Cayman GT4 може да получи и опционален пакет Clubsport (ролбар за сигурност, шестточков колан за шофьора, пожарогасител ...) и Porsche Ceramic Composite Brake Braking System (PCCB).
Аеродинамиката на двата модела е значително оптимизирана, като Cayman GT4 има 50% по-голямо притискане в сравнение с предишния модел (благодарение най-вече на предницата му и новото фиксирано антикрило), което позволява да бъде подобрено с десет секунди времето на предишния модел на Северната дъга на Нюрбургринг.
От своя страна, Porsche 718 Spyder, който върви по стъпките на Porsche 550 Spyder и 718 RS 60 Spyder, има подвижен заден спойлер, който се активира автоматично при 120 км/ч, както и дифузор, който генерира аеродинамично притискане на задния мост.
Новите Porsche 718 Spyder и 718 Cayman GT4 вече са на разположение, съответно за 93 350 евро и 96 206 евро (цените са немски).