С помощта на умни очила ще се пренесете в 1948 г. във виртуалната реалност
Виртуалният свят сега ви позволява да докоснете историята на Porsche със собствените си ръце: чрез поставянето на умни очила посетителите могат да надникнат в цеха, където е направено първото Porsche преди около 70 години с всяка най-голяма подробност. Новото предложение Porsche Future Heritage позволява на посетителите да сглобят и боядисат модела 356 Coupé. Умните очила ще ви пренесат в 1948 г. във виртуалната реалност (VR).
По време на юбилея с възможностите си виртуалната реалност предлага на посетителите нещо необичайно: тя ги превръща в активни участници в сглобяването на първите спортни автомобили на Porsche, което ги прави част от началото на марката. Това виртуално пътешествие през времето се провежда в специален павилион пред входа на музея на Porsche. Предлага се в рамките на работното време на музея, както и в понеделник от 9:00 до 18:00 часа. Посетителите на Porscheplatz могат да се възползват безплатно от това пътуване до 26 август 2018 г.
Приложението Porscheplatz: Цифров наръчник за основното предприятие на Porsche
Използването на виртуалната реалност е най-новият компонент на концепта за виртуално изживяване в Цуфенхаузен, което е централна част на приложението Porscheplatz. Приложението се предлага безплатно на немски и английски език за устройства с Android и Apple и непрекъснато се разширява. То предоставя подробна информация за всички дейности и съоръжения в основния завод на производителя на спортни автомобили в Цуфенхаузен и ги показва на карта, напр. новини за музея на Porsche. Особено предимство за посетителите: аудио ръководството за музея е напълно интегрирано в приложението Porscheplatz и може да бъде лесно достъпно, когато сте на място.
Приложението също така предоставя преглед на различни теми, свързани с производството на спортни автомобили на Porscheplatz, особено на отделните заводи и местата им. Дигиталните помощници, вградени в приложението, могат да отговорят дори на детайлни въпроси за функциите и съоръженията в основния завод.
"Приложението Porscheplatz позволява на феновете и клиентите ни да се гмурнат още по-дълбоко в света на Porsche", казва Роберт Адер, вицепрезидент Customer Relationship в Porsche AG. "Приложението Porscheplatz предлага изчерпателна и персонализирана информация, особено при планирането на посещение - ясна добавена стойност за нашите клиенти." Съвместно с екипа "Исторически комуникации" с помощта на посетители развихме допълнително приложението. "За да направите посещението си в Porscheplatz още по-разнообразно, Porsche планира да добави още много теми и съдържание към приложението и да интегрира съществуващите атракции още повече в цифровия съпровод", казва Ахим Стейскал, директор на Музея на Porsche и исторически комуникации.
Вече може да разглеждате Porsche Museum на Instagram
Музеят на Porsche разширява присъствието си в социалните медии: фенове и заинтересовани вече могат да поддържат актуална информация за дейностите на Музея на Porsche във Insta-gram, освен Facebook. Цялата история на производителя на спортни автомобили, както и текущи снимки се публикуват няколко пъти седмично в www.instagram.com/porsche.museum.