В Палм Спрингс бе открит прототип за новата корпоративна архитектура
Посрещане и преживяване: Porsche пуска нова корпоративна архитектура за своите Porsche центрове по целия свят. Следвайки лозунга Destination Porsche, дилърите са предназначени да се превърнат в централно място за събиране на общността на Porsche, привлекателно както за настоящи, така и за нови клиенти. Новата архитектура се характеризира с гъвкавост, използване на дигитални медии за индивидуална комуникация и акцент върху опита на марката.
Прототипът е открит в Калифорния
Първият прототип на новата концепция отбеляза голямото си откриване в Палм Спрингс, Калифорния. Дилърският център е построен в рамките на една година и показва пътя за бъдещите промени в рамките на Destination Porsche.
"Destination Porsche показва един от начините, по които можем да отговорим на предизвикателствата на променящите се предпочитания на потребителите и развитието на автомобилната търговия", казва Детлев фон Платен, член на Изпълнителния съвет за продажби и маркетинг в Porsche AG. „Porsche означава житейски мечти и силна общност от приятели и фенове. Проектираме нашите представителства на Porsche, за да бъдем ориентирани към бъдещите събития, за да изпитаме марката. "
Концепцията Destination Porsche се основава на променящите се нужди на клиентите. По-широката гама от продукти изисква комуникация със специфични целеви групи, докато желанието за индивидуализация означава, че е необходима по-висока степен на гъвкавост. Утрешните центрове на Porsche ще се състоят от няколко области на съдържание, които могат да бъдат гъвкаво проектирани и в които цифровите медии могат да помогнат на клиентите поотделно. Те ще станат места за преживяване и докосване до марката.
По-нататъшно развитие на ДНК на Porsche
Архитектурата на бъдещите Porsche центрове използва структурата на настоящите и го допълва с по-нататъшно развити и нови елементи. Вътрешният стил остава вечен, така че вниманието се фокусира върху показаните автомобили. Освен това ще остане основната форма, типична за сегашните дилъри.
Обновената външна алуминиева фасада се отваря в частични зони, предлагайки поглед навътре. Това създава гостоприемно впечатление, което се поддържа от издигнатата стъклена фасада на нивото на земята. Алуминиевите панели над главния вход, както и червеното LED осветление подчертават динамиката на концепта.
Пътуването на клиентите през гъвкавия свят на Porsche
Пътуването на клиентите през новите представителства на Porsche протича по различни тематични модули, които могат да бъдат гъвкаво интегрирани и адаптирани. Това прави интериора лесно да се персонализира към регионални или индивидуални характеристики. Модулите представляват например актуални за продукта продукти, E-Performance или сертифицирани автомобили с предварително собственост. Друг акцент е върху социалните пространства с новосъздадената зона за сядане, където клиентите и феновете на марката могат да се съберат заедно. Чрез голям прозорец те могат да погледнат в работилницата - подобно на „поглед в кухнята“ в ресторант.
Цифрови средства за индивидуален клиентски подход
Важен стълб на новата корпоративна архитектура са цифровите медии. Част от него е виртуалната реалност, с която клиентите могат практически да изпитат собствената си конфигурация. Сензорните екрани също ще направят продуктите и услугите на марката Porsche оживени по интерактивен начин.
Концептът е част от стратегията на Porsche за търговия на дребно
Внедряването на концепта Destination Porsche започва с Porsche Centers - и по този начин ядрото на търговията на дребно. В бъдеще други физически точки на контакт ще бъдат насочени още повече към нуждите на клиентите и възможностите за комуникация ще бъдат разширени. В допълнение към Porsche Studios в градските райони, тези места включват изскачащи магазини, както и нови дигитални точки за контакт и формати, които позволяват повече начини за изживяване на марката Porsche.